העתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה
-
שלום וברכה
יש לי שתי מערכות תכנים פעילות,
יש אפשרות להעתיק שלוחה מהמערכת הראשונה למערכת השניה?
אשמח לעזרה!
-
ל ל.ג. סימן נושא זה כשאלה ב
-
פוסט זה נמחק! -
@ל-ג
למה פתחת את אותו נושא פעמיים? -
@ל-ג כתב בהעתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה:
שלום וברכה
יש לי שתי מערכות תכנים פעילות,
יש אפשרות להעתיק שלוחה מהמערכת הראשונה למערכת השניה?
אשמח לעזרה!
אתה צריך להעתיק גם הרבה קבצי שמע או רק קבצי ini/tts?
-
@יהודה-צ-כ כתב בהעתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה:
@ל-ג כתב בהעתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה:
שלום וברכה
יש לי שתי מערכות תכנים פעילות,
יש אפשרות להעתיק שלוחה מהמערכת הראשונה למערכת השניה?
אשמח לעזרה!
אתה צריך להעתיק גם הרבה קבצי שמע או רק קבצי ini/tts?
אני צריך להעתיק קבצי ini/tts וקצת קבצי שמע. -
פוסט זה נמחק! -
@ל-ג כתב בהעתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה:
@יהודה-צ-כ כתב בהעתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה:
@ל-ג כתב בהעתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה:
שלום וברכה
יש לי שתי מערכות תכנים פעילות,
יש אפשרות להעתיק שלוחה מהמערכת הראשונה למערכת השניה?
אשמח לעזרה!
אתה צריך להעתיק גם הרבה קבצי שמע או רק קבצי ini/tts?
אני צריך להעתיק קבצי ini/tts וקצת קבצי שמע.אם אני לא טועה @דוד_מלך_ישראל וגם @121244 עשו פעם כזה מודול.
-
@ל-ג @אביי-ורבא מציע כזה דבר, כנס לכאן https://cosmos.abaye.co/#/
-
ל ל.ג. סימן נושא זה כנפתר ב
-
תודה רבה!
-
@ל-ג בגלל שאני באמצע שדרוג של המערכת הזו, אני לא פותח כרגע משתמשים חדשים, כי בגרסה החדשה כבר יהיה ניתן בעז"ה לפתוח משתמש באופן עצמאי, אז אם זה דחוף לך, תשלח לי מייל ל cs@abaye.co ואפתח לך משתמש בממשק הישן שבו ההעתקה פעילה
-
@יהודה-צ-כ כתב בהעתקת שלוחה ממערכת אחת למערכת שניה:
וגם @121244 עשו פעם כזה מודול.
אני עשתי העתקת קבצים לא שלוחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות