העברת הקלטה כקובץ
-
אפשר להעביר קובץ לשלוחה אחרת, או למערכת אחרת, לא בצורה של ה"עתקת לינק"?
זה משפיע בעיקר שאני מעוניין למחוק את הקובץ המקורי בשלוחה שבה הוקלט, אבל אני מעוניין שהוא ישאר בשלוחה השניה/במערכת השניה שאליה ההשמעה הועברה,,,
האם אפשר להעביר כקובץ בפני עצמו? (כמובן בממשק טלפוני) -
@eliad כשאתה מעתיק ידנית קובץ משלוחה לשלוחה הקובץ עצמו מועתק ולא הלינק לקובץ, כך שגם אם הקובץ בשלוחה המקורית יימחק - הוא לא יימחק בשלוחה שאליה הוא הועתק,
אבל אם אתה משתף קובץ ממערכת למערכת הוא אכן נשמר כלינק.
תוכל לבקש ממתכנת שיבנה לך מודול שיהיה ניתן להעביר דרכו קבצים ממערכת למערכת באופן שהקובץ לא יישמר כלינק. -
@0799222222
נכון, וזה בדיוק מה ששאלתי אם יש פתרון מובנה בממשק של ימות,,,? -
@eliad להעביר בתוך המערכת אפשר גם העברה ממש, רק למערכת אחרת תצטרך להוריד ולהעלות.
-
בסייעתא דשמיא עלה בידי פתרון לעשות זאת דרך הטלפון, והוא באמצעות פתיחת שלוחה ייעודית לקבצים המשותפים ממערכות אחרות ובה מטפלים בקבצים ומוחקים את הפרטים שלהם (מניין הם הגיעו), וכך גם כשיימחק קובץ המקור - הקובץ המשותף לא יימחק.
הנה ההגדרות לשלוחה:
type=playfile /מקש 7 הפנייה ל API control_play7=send_api api_link=https://call2all.co.il/ym/api/FileAction /מספר מערכת וסיסמה api_add_0=token=0773137770:123456 /פקודת מחיקה api_add_1=action=delete /קבצים למחיקה api_add_2=what=ivr2:/1/000.txt
זה עובד כך:
תפתח שלוחה שתואמת לנתיב שצויין בהגדרות, ותכניס לשם את ההגדרות הנ"ל, וכשאתה רוצה לשתף קובץ - תשתף אותו לשלוחה ההיא, ואח"כ לשלוחה ההיא ותלחץ 7 (או מקש אחר, לבחירתך) וכך קובץ הטקסט שצמוד לקובץ (מס' 000) יימחק, ולאח"כ תוכל להעבירו לשלוחה אחרת והוא לא יהיה תלוי בקובץ המקור.צריך לדאוג להעביר או למחוק את הקובץ לאחמ"כ כיון שהקוד פועל רק על קובץ מס' 000.
כדאי להשתיק את הודעת מערכת "אין מענה משרת הAPI" ע"י העלאת קובץ שקט ששמו M1607 לשלוחה.
בהצלחה.
-
@0799222222
תודה רבה!