מעבר לפי שעות וימים
-
שלום רציתי לדעת אם השורות הבאות בשלוחת מעבר לפי שעות וימים תקינות (החלק של הימים) או שצריך לחלק את זה לכמה שורות
go_to_folder_time_1=/1.18:00-18:20.tue-tue.*.*וגם השורה הזאת
go_to_folder_time_1=/2.18:00-18:30.mon,tue,fri.*.*או שאסור לכתוב פסיק בימים? תודה רבה
-
@מתלמד-פון
אלו שלושה ימים?
אז תשאיר את הראשון ואת האחרון וביניהם -, אבל לא פסיק.
דוגמא:go_to_folder_time_1=/1/1.09:00-17:00.mon-fri.1-20.ju -
@אA כתב במעבר לפי שעות וימים:
@מתלמד-פון
אלו שלושה ימים?
אז תשאיר את הראשון ואת האחרון וביניהם -, אבל לא פסיק.
דוגמא:go_to_folder_time_1=/1/1.09:00-17:00.mon-fri.1-20.juאבל אם אני רוצה לדוגמא יום ראשון שלישי וחמישי שזה לא ימים רצופים? אני חייב לחלק את זה ל 3 שורות נפרדות?
-
@מתלמד-פון
כן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות