האם יש אפשרות כזאת?
-
יש לי שלוחת ארכיון בקו, אני מעוניין שבשלוחת הקלטות שאני מקליט הודעה כל פעם ישאל אותי האם להעביר לארכיון, ואם אני מעונין יתן לי אפשרות לבחור לאיזה שלוחה בארכיון
תודה!! -
@772221111
יש אפשרות כזאת
תעבור על זה
טקסט קישור -
-
איך אני עושה שההקלטה תעבור לשלוחה 1 תמיד
וגם ישאל אותי האם להעביר בנוסף לשלחת הארכיון
תודההההההה -
@772221111 כתב בהאם יש אפשרות כזאת?:
שיכפול ההקלטה תגדיר בשלוחת ההקלטה
hard_link=yes copy_record_link= -
@מושי-גרינוואלד אני רוצה שאוכל לבחור כל פעם לאישה שלוחה לשכפל את ההקלטה
-
@מושי-גרינוואלד כתב בהאם יש אפשרות כזאת?:
@772221111 כתב בהאם יש אפשרות כזאת?:
שיכפול ההקלטה תגדיר בשלוחת ההקלטה
hard_link=yes copy_record_link=אפשר על ידי הוספת ערך id
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות