איך עושים שהמאזינים יכלו לשאול שאלה בחדר ועידה תוך כדי שידור חי? דחוף!!!
-
איך עושים שהמאזינים יכלו לשאול שאלה בחדר ועידה תוך כדי שידור חי? דחוף!!!
אני חייבת את זה להיום!!! -
@אש-קודש-0
אם הם לוחצים על 1* אפשר לשמוע אותם בחדר -
@אש-קודש-0
מה ההגדרות בשלוחת שידור החי? -
@בעזרת-ה
מה זאת אומרת מה ההגדרות? -
@בעזרת-ה
זה ההגדרות:
type=confbridge
conf_bridge_type=listen
title_announcement=no
confbridge_say_title=no
conf_bridge_beep=no
title=שידור חי -
@אש-קודש-0
אז אם אתה רוצה שהמאזינים יוכלו לדבר תמיד, תמחק את השורה השניה מההגדרות הנ"ל, ובמקומה תשים את ההגדרה הבאה:conf_bridge_type=speechואם אתה רוצה שיהיו במצב השתקה, ויוכלו לבטל את ההשתקה בלחיצה על 1*, תמחק את השורה השניה כנ"ל, ושים את ההגדרה הבאה:
conf_bridge_type=broadcaster -
@בעזרת-ה
תודה!
אבל הבנתי שאחר כך צריך למלא טופס ולשלוח להם.
אתה יודע כמה זמן זה לוקח לקבל אישור? -
בחדר ועידה רגיל נירה לי שאם יכולים תמיד
-
@אש-קודש-0
הטופס נועד אם רוצים שהמנהל ייכנס דרך שלוחת המאזינים והשידור ייפתח אוטומטית, אם המנהל נכנס דרך שלוחת ניהול [זה:conf_bridge_type=admin] אין צורך בשום אישור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות