לגבי המערכת שימות המשיח פרסמו לאזעקות
-
תודה רבה
-
סתם המלצה שלי.
אם יש מישהו שיוכל לפתוח מערכת שתאגד את כל הקווים הללו זה יוכל לעזור להרבה אנשים. -
@אA
אולי תעשה את זה? -
@מושי-הכחם
פתחתי לאחרונה מערכת אחרת כך שאני לא יכול.
אבל אם תוכל לפתוח לא אכפת לי להגדיר אותה. -
@אA כתב בלגבי המערכת שימות המשיח פרסמו לאזעקות:
אני פותח כשאני יסיים ארשום כאן את המספר בעז"ה
-
אבל יקבלו כל דבר ממספר אחר (שיהיה אפשר לרשום כל אחד באנשי קשר)?
ובשבת? -
@יצחק-י
יקבלו כל אחת ממספר אחר.
ולגבי שבת, אני חושב שחלק מהמערכות הנ"ל וודאי עובדות.
זה קשור לימות. -
@אA
אני עושה פשוט מעבר למערכת תכנים אחרת
מה להוסיף? -
@מושי-הכחם כתב בלגבי המערכת שימות המשיח פרסמו לאזעקות:
@יצחק-י
כןאי אפשר להירשם לכל קו בנפרד כל הקווים מגיעים לקו צבע אדום
-
@מושי-הכחם
מעולה.
רק אולי בכניסה לשלוחה תכניס הודעת מערכת M0000 שתשמיע את מספר הקו, שיוכלו לרשום אותו.
וכן אולי תשאיר הסבר בכניסה לקו על מהות הקו ואופן קבלת ההתראות. -
@יצחק-י @מושי-הכחם
על פדיחה כזו לא חשבתי.
בעצם הקו הוא אותו קו ורק הצינתוקים יגיעו ממספרים שונים.
אני צודק? -
כן.......
-
@יצחק-י
0733516463 -
@מושי-הכחם
@אA @יצחק-י
תגידו מה צריך להוסיף?! -
דרך אגב באזעקה האחרונה לא הגיע שום צינתוק (ואני רשום לקו הישן 0733444400)
-
@יצחק-י
גם אני רשום שם ולא קיבלתי צינתוק
אגב הם אמרו שהולכים לדרוש תשלום למנויים -
@יצחק-י זה שקורה שלא מקבלים בגלל עומסים וכדו׳
אני יכול לומר שקיבלתי רק איזה פעם אחת צינתוק מזה מאז שהתחילה המלחמה עם איראן -
@מושי-הכחם כתב בלגבי המערכת שימות המשיח פרסמו לאזעקות:
@יצחק-י
0733516463מה יש לך מהקו אם הכל מגיע לאותו מקום?
-
@יצחק-י
זה לא מגיע לאותו מקום כל אחד זה משהו אחר
בכל מערכת אחרי הכל עוברים לצבע אדום -
@מושי-הכחם
נו... אבל לא צריך להרשם לכל אחד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות