פתיח לשלוחה שבתוכה כמה שלוחות
-
@פיתה כבר הגדרתי את השלוחה כמצב תפריט
-
@אA אז למחוק את התקיה ולעלות את זה לשלוחה 8 או לעלות את הקובץ שמע לאותה תיקיה
-
@חייםכהן ואתה לוחץ עליה ,ופותח בתוכה שלוחות
-
@חייםכהן
תעלה לתפריט הרצוי (לא לתקייה) את הקובץ מחדש בשם הנ"ל. -
טוב, אני מנסה כרגע
-
@חייםכהן אין זה פשוט לא עובד אני מנסה לעלות את זה לתפריט הרצוי (8) וגם שיניתי את זה לשם M1000 ולא עובד לא יודע למה
-
@חייםכהן תפתח שלוחה של השמעת קבצים
-
-
@אA
כן , ניסיתי אך לא עובד לי תודה בכל אופן על העזרה
-
@פיתה
כן , ניסיתי אך לא עובד לי בכל אופן תודה על העזרה
-
@חייםכהן
רוצה לתת לי מס' מערכת וסיסמא ואנסה להעלות לך? -
פוסט זה נמחק! -
@חייםכהן
תמחק את המס' והסיסמא.
ותעלה את הקובץ הרצוי. -
@חייםכהן כתב בפתיח לשלוחה שבתוכה כמה שלוחות:
@אA
כן אני נותן אבל אשמח לגעת לי רק בשלוחה 8 (השלוחה של הפתיח) -
@חייםכהן
ברור.
רק אם תוכל להעלות את הקובץ שוב. -
@אA כן שניה
-
@אA אני מכין אותו אוקי?
-
@חייםכהן
עזוב.
מצאתי אותו, והעלתי. -
@אA ואי תודה זה עכשיו עבד
תודה רבה זה באמת היה לי מאוד חשוב

רק אם אוכל לקבל הסבר קצר איך זה נעשה -
@חייםכהן בשביל פעמים הבאות אם אני ארצה להחליף הקלטה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
