השלוחה הראשית עברה לשלוחה 6
-
שלום, השלוחה הראשית עברה לשלוחה 6
ושמתקשרים אז שומעים שהגדרות המערכת לא הושלמו
איך ניתן לחלץ את כל השלוחה הראשית משלוחה 6 לתיקית שורש
מי שיודע בנושא זה אשמח מאוד שיענה לי תשובה בהקדם -
פוסט זה נמחק! -
@חייםכהן איפה ראית שזה שלוחה 6?
-
@חייםכהן
תעביר את ההגדרות שנמצאים בשלוחה שכתוב שם שלוחה ראשית לשלוחה הראשית האמיתי -
@מושי-הכחם כן, אבל איך
-
@חייםכהן
פשוט מאוד תיכנס לשלוחה הזאת בהגדרות
תעשה העתקה

ואח"כ תדביק את ההגדרות בשלוחה הראשית -
@מושי-הכחם זה רק העתיק לי את התקיה לעוד תיקיה
ולא העביר את זה לתיקית שורש -
@מושי-הכחם וסליחה שלא עניתי לך עד עכשיו פשוט היה לי איזה בעיה בחיבור האינטרנט
-
@חייםכהן
אולי אפשר לדבר במייל? -
@מושי-הכחם בסדר
-
פוסט זה נמחק! -
@חייםכהן
שלחת? -
@מושי-הכחם
כן עכשיו -
ח חייםכהן סימן נושא זה כשאלה
-
ח חייםכהן סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות