הגדרות הטריוויה לא משפיעות על המערכת
-
@Sara-0 אני בה לומר לך שאולי את לא שומרת , אם את באתר הישן את צריכה ללחוץ על שמור , ואם את באתר החדש את צריכה ללחוץ על הכרטיס זיכרון.
-
@גיי-פייפן כתב בהגדרות הטריוויה לא משפיעות על המערכת:
@פיתה כתב בהגדרות הטריוויה לא משפיעות על המערכת:
@Sara-0 את משתמשת באתר הישן או החדש?
מה זה קשור?
ולפעמים זה משנה מאד, הרבה דברים שאני מנסה לעשות באתר החדש ואני לא מצליח , באתר הישן זה מצליח.
-
@פיתה
נראה לי שהבעיה היא שיש מילים לפני הtype= -
@פיתה כתב בהגדרות הטריוויה לא משפיעות על המערכת:
ולפעמים זה משנה מאד, הרבה דברים שאני מנסה לעשות באתר החדש ואני לא מצליח , באתר הישן זה מצליח.
זה לא צריך להיות כך
אתה פשוט צריך לדעת איך לעבוד עם האתר הישן
אבל אם אתה מסתדר עם האתר החדש למה שלא תעבוד על זה
תהנה שם
זה לא עבירה -
אין שום דבר לפני:

-
-
@Sara-0 את כן שומרת?
-
אז למה זה לא עובד??
למה אין קול של בת, וזה לא מדלג על השאלות שכבר עשו אותם, וזה כבר מלחיץ אותי שהשאלות יימחקו שוב אחרי יום... -
@Sara-0 כתב בהגדרות הטריוויה לא משפיעות על המערכת:
אז למה זה לא עובד??
למה אין קול של בת, וזה לא מדלג על השאלות שכבר עשו אותם, וזה כבר מלחיץ אותי שהשאלות יימחקו שוב אחרי יום...דבר רישון כדי שהשאלות לא ימחקו תגדירי קבוע . דבר שני אני שואל אם את שומרת?
-
לי בכלל השלוחה הזאת בכלל לא עובדת פתחתי נושה אבל לא ענו לי....
-
ברור שאני שומרת.
והגדרתי כבר שזה יהיה קבוע. העתקתי את כל ההגדרות בתמונה למעלה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות