טריוויה
-
@פיתה הגדרת שאלות??
-
@נר-יצחק כן הגדרתי הכול לפי מה שכתוב כאן https://f2.freeivr.co.il/post/52 הכי למטה שמחה זו הסיסמה
-
יש לך או למשהו אחר פתרון , אני מחכה הרבה זמן ,תודה!!! למשהו

-
-
@נר-יצחק
תמונה של שלוחת הקלטת שאלות
תמונה של שלוחת טריוויה (השמעת שאלות) -
@פיתה סליחה פשוט המילים קצת רוקדות , סים לב , למילים בצד שמאל של התמונה הרישונה ולמילים בצד ימין של התמונה השניה ,שנהם מתייחסים לתמונה הרישונה.
-
או שתשלח לי פרטי גישה ל avshainin@gmail.com ואני אציץ בעצמי
זה נראה לי מוזר
מעדיף ככה -
-
@נר-יצחק ההגדרה של שלחת טריוויה.
-
@נר-יצחק תכתוב לי שאתה על הנושה , אני יעשה פוסט של הפרטים של המערכת , ואתה תומר לי שרשמת ואני ימחק את הפוסט.
-
פ פיתה סימן נושא זה כשאלה
-
@נר-יצחק הכשב בכלל הוא אמר לי תפריט אנה הקש את מספר השלוחה?! (זה תפריט ואז טריוויה)
-
למשהו יודעה מה לא נכון?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות