הקשה לאחר הפנייה למערכת אחרת
-
איך אני מגדיר הקשה במערכת אליה הפנתי לאחר שהמערכת השניה ענתה? כעת בתזמון זה מקיש אצל המתקשר. לא אצל המערכת שאליה הפנתי. תודה
לצורך העניין מדובר על הפנייה לנדרים פון ושם שייבחר את השלוחה של המוסד שלי -
@מנהל-המערכת
לגבי השאלה שלך, אני לא יודע, אני חושב שאין אפשרות.
אבל הואיל והבהרת שמדובר במעבר לנדרים פון, שאלתי, למה לך להעביר לנדרים פון אם אתה יכול לעשות שלוחות סליקה בחינם במערכת עצמה? -
@בעזרת-ה יש לי מלא קייטנות ומלא תשלומים בנדרים. אני עכשיו אפתח עוד מערכת ועוד ממשק?
-
@מנהל-המערכת קח בחשבון שבהפניה לנד"פ אתה משלם על כל דקה שהלה משוטט במערכת של נד"פ, במקום זה תעשה הפניה למערכת אחרת בימה"מ ללא תשלום.
-
@מנהל-המערכת כתב בהקשה לאחר הפנייה למערכת אחרת:
אני עכשיו אפתח עוד מערכת ועוד ממשק?
למה הרבה מערכות וממשקים
אתה יכול להגדיר גם לאיזו קטגורייה זה ייכנס
ועוד הרבה דברים
תעבור על השרשור הזה