חזרה על הודעת תפריט M0000-1
-
פוסט זה נמחק! -
@שואל-שאלה
תשנה את השם של הודעה M0000-1 לM1000. -
פוסט זה נמחק! -
@בעזרת-ה אני מנסה את זה כרגע
-
@פיתה כשאתה מסיים לשכפל תגיד לי שאני ימחק את הפתיח אוקי?
-
@פיתה סיימת?
-
@שואל-שאלה כן
-
@פיתה אוקי מחקתי , אבל תשלח לי את זה
-
ניסיתי לעשות את מה
ש@בעזרת-ה אמר לי ועבד ב"ה תודה לכולם! -
ש שואל שאלה סימן נושא זה כנפתר
-
פוסט זה נמחק! -
@שואל-שאלה כתב בחזרה על הודעת תפריט M0000-1:
ניסיתי לעשות את מה
ש@בעזרת-ה אמר לי ועבד ב"ה תודה לכולםאופס אני רואה שסדרת את זה (טוב זה לקח לי הרבה זמן להעתיק מהנגן למחשב) טוב העיקר שסודר

-
פוסט זה נמחק! -
@פיתה לא ראיתי אתמול את ההודעה שלך כי סגרתי את המחשב, בכל אופן אם תוכל למחוק את ההקלטה
ואולי גם את החיוך?
סתם בצחוק
.
אופס אני רואה שסדרת את זה (טוב זה לקח לי הרבה זמן להעתיק מהנגן למחשב) טוב העיקר שסודר
ותודה רבה על העזרה

-
ש שואל שאלה סימן נושא זה כנושא רגיל
-
@שואל-שאלה כתב בחזרה על הודעת תפריט M0000-1:
ואולי גם את החיוך?
לא... אני התכוונתי למחוק גם את הפוסט השני ,כי גם שם היה את ההקלטה (אבל בפועל זה יצא למחק את החיוך
) כנירה כך גם אתה הבנת, אבל לא הייתי בטוח....... -
@פיתה טוב העיקר שמחקת עכשיו
בהצלחה ניפגש בפעם הבאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות