כיצד אני פותח רשימת תפוצה?
-
@איציק-טכנולוגיה
אז לשים את זה בקובץ ההגדרות של השלוחה הראשית?
ואם תוכל להסביר לי איפה אני פותח את רשימת התפוצה ? -
@אריאל-לויסון כתב בכיצד אני פותח רשימת תפוצה?:
ואם תוכל להסביר לי איפה אני פותח את רשימת התפוצה ?
תכניס את זה בשלוחה שבה אתה רוצה שכולם לא יוכלו להיכנס חוץ מהמנהליםלפתוח רשימת צינתוקים אתה יכול באופן הכי פשוט ע"י לפתוח שלוחה חדשה ובהגדרות מתקדמות להכניס את זה
type=tzintuk list_tzintuk=שם הרשימת תפוצהואז תתקשר לקו תיכנס לשלוחה שבה הכנסת את זה ולהירשם לקבלת צינתוקים
-
פוסט זה נמחק! -
@איציק-טכנולוגיה או שאולי לעבוד עם האתר הישן (לפי הצילום ששלחת לי?)
-
@אריאל-לויסון מה הכוונה לא עובד?
תגדיר ככהgo_to_from_tzintuk=yes check_list_tzintuk=תכניס את שם הרשימת תפוצה שלך (של המנהלים) go_to_from_tzintuk_not_found=/ -
@אריאל-לויסון כתב בכיצד אני פותח רשימת תפוצה?:
@איציק-טכנולוגיה או שאולי לעבוד עם האתר הישן (לפי הצילום ששלחת לי?)@אריאל-לויסון עדיף בישן
-
פוסט זה נמחק! -
@אריאל-לויסון התקשרת לקו והצטרפת לרשימת תפוצה?
-
-
פוסט זה נמחק! -
א אריאל לויסון סימן נושא זה כשאלה
-
א אריאל לויסון סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות