תקלה ביציאה מחדר ועידה
-
מישהו יודע מה זה יכול להיות שאני הגדרתי בשלוחת חדר ועידה של המאזינים ככה
conf_bridge_exit=yes confbridge_end_goto=/10וכשאני לוחץ * ואז 8 זה יוצא לשלוחה 10, ואם המנהל מנתק לא יוצא, אלא מועבר להמתנה, שזה מה שמוגדר בחדר לא פעיל.
אם מישהו יכול לעזור בנושא זה די דחוף. -
@מתלמד-פון כתב בתקלה ביציאה מחדר ועידה:
מישהו יודע מה זה יכול להיות שאני הגדרתי בשלוחת חדר ועידה של המאזינים ככה
conf_bridge_exit=yes confbridge_end_goto=/10וכשאני לוחץ * ואז 8 זה יוצא לשלוחה 10, ואם המנהל מנתק לא יוצא, אלא מועבר להמתנה, שזה מה שמוגדר בחדר לא פעיל.
אם מישהו יכול לעזור בנושא זה די דחוף.מישהו יודע מה הבעיה?
-
מ מתלמד פון סימן נושא זה כשאלה
-
@מתלמד-פון כתב בתקלה ביציאה מחדר ועידה:
@מתלמד-פון כתב בתקלה ביציאה מחדר ועידה:
מישהו יודע מה זה יכול להיות שאני הגדרתי בשלוחת חדר ועידה של המאזינים ככה
conf_bridge_exit=yes confbridge_end_goto=/10וכשאני לוחץ * ואז 8 זה יוצא לשלוחה 10, ואם המנהל מנתק לא יוצא, אלא מועבר להמתנה, שזה מה שמוגדר בחדר לא פעיל.
אם מישהו יכול לעזור בנושא זה די דחוף.מישהו יודע מה הבעיה?
לא עובד תמיד או רק חלק מהפעמים?
-
@יהודה-צ-כ כתב בתקלה ביציאה מחדר ועידה:
@מתלמד-פון כתב בתקלה ביציאה מחדר ועידה:
@מתלמד-פון כתב בתקלה ביציאה מחדר ועידה:
מישהו יודע מה זה יכול להיות שאני הגדרתי בשלוחת חדר ועידה של המאזינים ככה
conf_bridge_exit=yes confbridge_end_goto=/10וכשאני לוחץ * ואז 8 זה יוצא לשלוחה 10, ואם המנהל מנתק לא יוצא, אלא מועבר להמתנה, שזה מה שמוגדר בחדר לא פעיל.
אם מישהו יכול לעזור בנושא זה די דחוף.מישהו יודע מה הבעיה?
לא עובד תמיד או רק חלק מהפעמים?
בהתחלה עבד ופתאום הפסיק לעבוד לגמרי, כל פעם שהמנהל מנתק, המאזינים מועברים להמתנה לשידור במקום לשלוחת ניתוק (10)
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות