שינוי שם להקלטה באתר, ונדרס הקודם באותו שם, חשוב לי מאוד!
-
שיניתי בשלוחת השמעת קבצים הקלטה בשם
006.ogg, ל-000.ogg,
וכבר היה קובץ כזה, והקובץ ההוא נדרס, (בלי לשאול אותי מראש, או לפחות התראה על כך).
לא מצאתי את הקובץ בתוך התיקייה של שם הקובץ שתחת התיקייהסל מחזור/delete,
וזה קובץ שמאוד חשוב לי,
אם מישהו יכול לעזור איך ניתן לשחזר את זה.
עריכה: ב"ה היה לי גיבוי מזה, ויש לי את הקובץ.
אבל הבאג נשאר באג. -
@חכמון כתב בשינוי שם להקלטה באתר, ונדרס הקודם באותו שם, חשוב לי מאוד!:
עריכה: ב"ה היה לי גיבוי מזה, ויש לי את הקובץ.
אבל הבאג נשאר באג.אני ממליץ לפרסם את זה בבאגים במערכת ונקוה שיטפלו בזה בעז"ה
-
ח חכמון סימן נושא זה כשאלה
-
ח חכמון סימן נושא זה כנפתר
-
@שואל-שאלה כמדומני שבאתר החדש שואל קודם (יש בישן קישור לעבור לחדש)

-
@חצקל-לכבוד-שאבעס
נכון יש קישור לעבור לחדש
אבל למה זה נוגע אלינו -
@שואל-שאלה הוא אומר שבחדש אין את הבאג הזה,
אבל אני לא יעבור להשתמש בחדש - כי אולי אי פעם יקרה לי דבר כזה, ושם זה לא יקרה לי. -
@חכמון אז בעצם מי שעובד עם האתר הישן יהיה לו את הבאג
ומי שעובד עם האתר החדש לא יהיה לו את הבאג? -
@שואל-שאלה אפשר להשתמש עם שניהם, הם מסתנכרנים.
-
@חצקל-לכבוד-שאבעס אבל אני שתמיד עובד באתר הישן - יהיה לי תמיד את הבאג,
כי אני לא יכול לדעת מתי בטעות זה יקרה לי,
ואם זה כבר קרה לי - זה יהיה לאחר מעשה (אחרי שנדרס הקובץ הישן), ולא יעזור לי האתר החדש,
הפיתרון היחיד הוא תמיד לעבוד עם האתר החדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות