יש אפשרות להגביל את כמות המספרים ברשימה לבנה?
-
@אA מה נעשה שאני לא יודע מה זה?
אין לי דרך לעשות את זה? -
type=recording_and_entering_data add_to_list=050 location_list=השלוחה בה נמצא הקובץ/WhiteList booking_max=5 say_approval_number=say_approval_no_numberוכמובן להעלות קובץ (אפי' טקסט) לשלוחה בשם 050 ובו מושמע אנא הקישו את מספר הטלפון ובסיום וכו
-
@אA הוא אומר "הרשמה זו התמלאה והסתיימה", למה?
-
@TARR
אחרי 5? אז זה כמו שביקשת. -
@אA לא, יש רק מספר אחד ברשימה
-
@TARR
הבנתי את הבעיה
תחליף את שורה 4 לזהbooking_max=1005 -
@אA עכשיו אומר "אין נתונים להשמעה"
ובאמת תודה רבה על העזרה, זה ממש מציל אותי... -
@TARR
העלת קובץ בשם 050 ובו מושמע אנא הקישו את מספר הטלפון וכו?! -
@אA צודק, העליתי את זה בטעות בשלוחה אחרת...
-
T TARR סימן נושא זה כנפתר
-
@TARR
אז עובד? -
@אA עובד מעולה. פשלה אחת - כשהוא מקריא לך את המספר לאישור הוא מקריא אותו כסכום ולא כמספר [חמש מאות וחמישים מליון וכו']
-
@TARR
תכניס את זה לשלוחה050-option=---Digits -
@אA עובד מצוין.
תודה רבה מכל הלב על העזרה... -
@אA יש אפשרות שלאחר שאני מוחק מספר אחר בהרשימה הלבנה שיתן אפשרות להכניס מספר נוסף?
כלומר לאחר שרשמתי חמש מספרים אני מעוניין להוריד אחד ולהכניס אחר במקומו -
@TARR כתב ביש אפשרות להגביל את כמות המספרים ברשימה לבנה?:
@אA יש אפשרות שלאחר שאני מוחק מספר אחר בהרשימה הלבנה שיתן אפשרות להכניס מספר נוסף?
כלומר לאחר שרשמתי חמש מספרים אני מעוניין להוריד אחד ולהכניס אחר במקומואתה מסיר אותו דרך הפלאפון?
-
@יהודה-צ-כ כן
-
@TARR כתב ביש אפשרות להגביל את כמות המספרים ברשימה לבנה?:
@יהודה-צ-כ כן
אם אתה מעוניין להוסיף בעצמך אז אתה כמובן יכול בשלוחת הוספת ערך id,
ואם אתה רוצה שהמאזין יוסיף את עצמו
תעשה שהמנהל יעבור לאחר המחיקה בשלוחת הוספת ערך id ושיוסיף ערך 1 לערך של המקסימום כניסות הקיים ואז עוד מספר יוכל להיכנס -
@יהודה-צ-כ קראת את כל השרשור?
אתה בטוח שהבנת את השאלה?
בכל אופן - את זהלא הבנתי, אשמח מאוד אם תסביר בצורה שגם בור כמוני יבין
לא נראה לי שראית...
-
@יהודה-צ-כ
ומה יקרה אם 2 מאזינים ירצו לשנות מספר? -
@אA כתב ביש אפשרות להגביל את כמות המספרים ברשימה לבנה?:
@יהודה-צ-כ
ומה יקרה אם 2 מאזינים ירצו לשנות מספר?הוא אמר שהמנהל הוא זה שמוציא אותם.
אם המנהל יוציא פעמיים יתווסף לערך 2 -
T TARR סימן נושא זה כלא נפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות