השמעה חוזרת על התפריט
-
ניסתי להגדיר בתפריט בשלוחה הראשית שישמיע כמה פעמים את התפריט וזה לא עובד, אחרי פעם אחת הוא משמיע את הגיגנגל של ימות
זה מה שהגדרתיtype=menu attempts=3 -
ק קובי י. מחק נושא זה ב
-
ק קובי י. שחזר נושא זה ב
-
@קובי-י
ההגדרה הזאת לא קשורה והיא לא אמורה לבטל את הגיגנגל
ההגדרה הזאת אומרת כמה פעמים להשמיע את התפריט שלאחריו המערכת תעביר אותך לשלוחה אחרת
כמובן שהגינגל הוא חלק בלתי נפרד מהתפריט כך שרק לאחריו המערכת תזהה שאתה רוצה לחזור עוד הפעם על התפריט
הפתרון הפשוט זה או להקליט שקט לאחר התפריט או לערוך את האודיו בתוכנה שיחזור על עצמו כמה וכמה פעמים -
@תפארת-יעקבב
תיקון:
*ההגדרה אומרת כמה פעמים להשמיע את התפריט לפני שמשמיע "לא הוקשה בחירה".
*הג'ינגל מושמע פעם אחת (1) אחרי ההשמעה הראשונה של התפריט (2), ורק בשלוחת התפריט הראשונה (3) שאליו מגיע המחייג, -
@קובי-י אני מסתבך כעת באותו ענין,
אולי מישהו יוכל להדריך אותי, בתודות מראש.אני רוצה שאחרי השמעת התפריט ישמיע מנגינה אחרת, או יחזור על השמעת התפריט,
אשמח לדעת איך ניתן לעשות זאת -
@בעל-כישרון כתב בהשמעה חוזרת על התפריט:
@קובי-י אני מסתבך כעת באותו ענין,
אולי מישהו יוכל להדריך אותי, בתודות מראש.אני רוצה שאחרי השמעת התפריט ישמיע מנגינה אחרת, או יחזור על השמעת התפריט,
אשמח לדעת איך ניתן לעשות זאתתוכל להכניס את הודעת התפריט כמה פעמים,
באופן עקרוני אי אפשר לבטל את הקרדיט של ימות המשיח, כל פעם שמאזין ייכנס לתפריט הראשון במערכת, הקרדיט יושמע, יש לזה כמה קומבינות אבל בגדול אי אפשר. -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@בעל-כישרון @קובי-י פשוט תעלה את הודעה שלך כמה פעמים ותשנה שם לכל אחד לפי הסדר M1000-1 M1000-2... כך זה משמיע כאילו המשך של התפריט לפני המנגינה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות