תפריט אישור לאחר הקשה /ברוכים הבאים
-
- האם יש ררך להגדיר שאחרי תפריט של 30ימים נניח ישמע המאזין תפריט אישור , כלומר "לאישור הקישו 1 לביטול והקשה מחדש הקישו 2" ?
- האם יש דרך להגדיר שהודעת ברוכים הבאים תושמע רק פעם אחת לכל מאזין לעולם , כלומר לא רק באותה שיחה .כגון תנאי שימוש בשלוחה שאם הוא מאשר זאת הוא עובר לשלוחה וכבר לא שומע את זה שוב?
-
@קוסקוס כתב בתפריט אישור לאחר הקשה /ברוכים הבאים:
האם יש דרך להגדיר שהודעת ברוכים הבאים תושמע רק פעם אחת לכל מאזין לעולם , כלומר לא רק באותה שיחה .כגון תנאי שימוש בשלוחה שאם הוא מאשר זאת הוא עובר לשלוחה וכבר לא שומע את זה שוב?
אפשר עם אקסס פילטר,
תצטרך להשתמש שם בערך השמיני והתשיעי, שזה כמה פעמים יוכל להיכנס, ומתי הספירה תתאפס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות