"השלוחה אליה בקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות הנה פנה למנהל המערכת"
-
@בעזרת-ה
מה חסר? -
@פיתה
סלאש, קו מפריד
/ -
@בעזרת-ה
זאת אומרת שההגדרה צריכה להיותtype=playfile title= play_beep=no / playfile_end_goto=/9991?
-
@בעזרת-ה
כי אם כן לא עובד -
@פיתה אם אתה רוצה בסך הכל לנתק תגדיר ככה בשלוחה 9991
type=go_to_folder go_to_folder=hangupבמקום מה ששמת שם
-
-
@הלי
כפי שתראה למעלה כבר סודר
תודה רבה! -
@פיתה למה לא להגדיר יותר פשוט,
שמיד ינתק בלי לעבור לשלוחת הניתוק?type=playfile play_beep=no playfile_end_goto=hangup -
@חכמון
למה שתמיד ינתק?! -
@פיתה
כי זה מה שהגדרת בשלוחה 9991, לא? -
@זרח
נכון
אבל אני רוצה שיעבור דרך שלוחה 9999 -
@פיתה אתה מתכוין 9991?
מה יש שם שאתה רוצה שיעבור דרך שם?
אולי אפשר לחסוך את זה.
בכל אופן, אם אתה בטוח אז אל תתייחס למה שהגבתי. -
@חכמון
יש שם הודעה שאני רוצה שישמעו לפני הניתוק -
@פיתה כתב ב"השלוחה אליה בקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות הנה פנה למנהל המערכת":
@חכמון
יש שם הודעה שאני רוצה שישמעו לפני הניתוקאתה יכול להחליף את הודעת "ההודעה הוקלטה בהצלחה".
-
@חכמון
אני פשוט השתקתי אותה -
@פיתה אז תחליף אותה בהודעה שאתה רוצה שישמעו,
ולא תצטרך לשלוחה ה"מיותרת".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות