מעבר - שלב אחד אחורה
-
יש לי שלוחה שיש לה פילטר לפי צינתוקים
אם המאזין לא רשום הוא עובר לשלוחה של ההרשמה.לאחר ההרשמה יש אפשרות להגדיר לאן לעבור
עם ההגדרה הזוtzintuk_end=יש אפשרות להגדיר שיחזור לשלוחה ממנה הוא הגיע? דהיינו השלוחה עם פילטר?
מכיון שיש לי כמה שלוחות עם הפילטר, וכולם מפנים לאותה שלוחה של ההרשמה לצינתוקים, א"א להגדיר את השלוחה ידנית...
-
@יהודה-לה שאלה קשה.
-
@חכמון אתה משתתף במבוכתי, או קובע בציניות?!
-
@יהודה-לה אני מבין את הצורך,
ואני גם מבין שלא יהיה כ"כ פשוט להגדיר את זה בדקה שתיים.
(לענ"ד). -
@יהודה-לה
אולי תגדיר בתוך השלוחה של הפילטר את ההרשמה לצינתוקים או שלחה משוכפלת כזו. -
@אA כתב במעבר - שלב אחד אחורה:
@יהודה-לה
אולי תגדיר בתוך השלוחה של הפילטר את ההרשמה לצינתוקים או שלחה משוכפלת כזו.יש לי יותר ממאה שלוחות עם הפילטר...

-
@יהודה-לה
תוכל להגדיר באקסס. -
@אA פסיידר... בסוף הסתדרתי
פתחתי עם פקודת API את השלוחות עם ההגדרות
תודה בכל אופן
א גוט מועד -
@יהודה-לה כתב במעבר - שלב אחד אחורה:
יש לי שלוחה שיש לה פילטר לפי צינתוקים
אם המאזין לא רשום הוא עובר לשלוחה של ההרשמה.לאחר ההרשמה יש אפשרות להגדיר לאן לעבור
עם ההגדרה הזוtzintuk_end=יש אפשרות להגדיר שיחזור לשלוחה ממנה הוא הגיע? דהיינו השלוחה עם פילטר?
מכיון שיש לי כמה שלוחות עם הפילטר, וכולם מפנים לאותה שלוחה של ההרשמה לצינתוקים, א"א להגדיר את השלוחה ידנית...
-
@יהודה-צ-כ עברתי על המודול אבל אני לא רואה אופציה לחזור אחורה לשלוחה ממנה המאזין נותב אלא רק אחורה לאב שלוחה
למשל אם המאזין נמצא ב1/2/3 והוא מנותב להרשמה לצנתוקים בשלוחה 100/5/6
אז הוא יחזור "אחורה" לשלוחה 100/5, ולא לשלוחה 1/2/3 -
@יהודה-לה כתב במעבר - שלב אחד אחורה:
@יהודה-צ-כ עברתי על המודול אבל אני לא רואה אופציה לחזור אחורה לשלוחה ממנה המאזין נותב אלא רק אחורה לאב שלוחה
למשל אם המאזין נמצא ב1/2/3 והוא מנותב להרשמה לצנתוקים בשלוחה 100/5/6
אז הוא יחזור "אחורה" לשלוחה 100/5, ולא לשלוחה 1/2/3אכן כן .
אני הבנתי ממך שלב אחד אחורה כפשוטו,
מה שאתה רוצה אכן לא קיים. אבל אפשרי עם api כפי שאמרת. -
@יהודה-צ-כ
מה הבעיה?!תגדיר את זה
playfile_end_goto=שלוחת הפילטרבשלוחת הרישום
-
@פיתה
זה יהודה-לה לא יהודה-צ-כ -
@פיתה כתב במעבר - שלב אחד אחורה:
@יהודה-צ-כ
מה הבעיה?!תגדיר את זה
playfile_end_goto=שלוחת הפילטרבשלוחת הרישום
כתבתי למעלה בספויילר:
מכיון שיש לי כמה שלוחות עם הפילטר, וכולם מפנים לאותה שלוחה של ההרשמה לצינתוקים, א"א להגדיר את השלוחה ידנית...
ואח"כ שידרגתי את ההסבר בבעיה:
יש לי יותר ממאה שלוחות עם הפילטר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות