חדר ועידה
-
אני מנהל קו ועשיתי חדר ועידה א. האם צריך טופס מיחד לפתוח אותו ב. מי נחשב מנהל לענין להפעיל אותו
הסימן שאלה על מה ש@מישו-18 כתב -
@מרדכי-ק אמר בחדר ועידה:
אני מנהל קו ועשיתי חדר ועידה א. האם צריך טופס מיחד לפתוח אותו ב. מי נחשב מנהל לענין להפעיל אותו
הסימן שאלה על מה ש@מישו-18 כתבמה אתה רואה סימן שאלה בדברי??
א. לא נראה לי
ב. אתה (מי שמנהל את הקו) -
פוסט זה נמחק! -
@מרדכי-ק אמר בחדר ועידה:
האם צריך טופס מיחד לפתוח אותו
תלוי אם זה מערכת הי בי אר אז לא צריך
אם זה ווצסאפון אז צריך -
אם אתה פתחת תקו
אז אתה
ככה אני חושב
אני יבדוק בהמשךפרוש
-
-
אם אני רוצה כמה מנהלים לחדר ועידה איך עושים את זה
ואפה אני מוגדר כמנהל? לניהול אני נכנס עם סיסמא -
@מרדכי-ק אמר בחדר ועידה:
מנהלים לחדר ועידה איך עושים את זה
ואפה אני מוגדר כמנהל?אל מה אתה מדבר אי בי אר או ווצאפון
-
על מערכת IVR
-
-
אני לא רוצה לתת לו את כל האופציות רק את פתיחת חדר ועידה
-
@מרדכי-ק אמר בחדר ועידה:
אני לא רוצה לתת לו את כל האופציות רק את פתיחת חדר ועידה
את זה אני כבר לא יודע אני ישאל מישהו אחר אני יענה עוד מעט
-
-
למשתמשים של הפורום
-
@מישו-18 תפתח שלוחה של פתיחת חדר וועידה ותעשה סיסמה וכל מי שיהיה לו את הסיסמה יוכל לפתוח את החדר...
-
איך עושים שלוחה כזאת
-
@מרדכי-ק
זה ההגדרות לשלוחת ניהול חדש ועידה.
לשלוחה כזו לא צריך טופסtype=confbridge title=פתיחת האולם conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=1/5 conf_bridge_record=yesשולרה 3 מגדיר כמנהל
שורה 4 מגדיר איפה חדר הועידה שצריך לפתוח
שורה 5 מגדיר שהחדר יוקלט
אפשר להכניס עוד שורה כדי שהכניסה תהיה עם קודpassword=**** -
-
לא הבנתי אשמח אם משהו יכול לתת לי את ההגדרה
בשלוחה 001/1/5 זה חדר ועידה ואני רוצה ששלוחה 001/1/9 תהיה כניסת מנהל -
@מרדכי-ק
conf_bridge_folder_to_play=001/1/5ותגדיר את זה איפה שאתה רוצה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות