שלום
-
@ישראל-דיין-0
שתוכל להוסיף/להוריד נקודות למשתמש? -
@פיתה כן
-
@ישראל-דיין-0
יש לך את זה
אם הסתבכת או לא הבנת משהו
אני כאן כדי לעזור
-
@ישראל-דיין-0
שתוכל להוסיף/להוריד נקודות למשתמש? -
-
@פיתה להוסיף/להוריד נקודות למשתמש?
-
@ישראל-דיין-0
כדי להוסיף/להוריד נקודות למשתמש יש לך את הנושא הזהוכפי שכבר כתבתי אם הסתבכת אני כאן כדי לעזור

-
@פיתה תודה
-
@ישראל-דיין-0
בבקשה! -
@ישראל-דיין-0 עבד לך?
-
@פיתה מה
-
@ישראל-דיין-0
ההוספת/הורדת ניקוד -
@פיתה כן
-
@ישראל-דיין-0 איפה מעלים באמת ניקוד דרך האתר באיזה תקייה כי אני לא ראיתי מקום עם דו"ח שניתן לשינוי על ניקוד וכן בעניין שמות מוקלדים כנ"ל (איפה משיגים)
-
@lavitoren-הטי-ל
אתה רוצה שבלשונית שיחות נכנסות יהיו שמות המאזינים?
כמדומני שזה זה (תגדיר בשלוחה הראשית)במידה וההתחברות היא מסוגים אחרים (phone וכדו') הנתונים נלקחים מקובץ מיוחד שבו שמורים השמות של המשתמשים וכדלהלן.
שם הקובץ - EnterIDValName.ini
הנתונים המופיעים בקובץ - בקובץ עצמו יש לרשום מספר הזיהוי=שם מזהה
לדוגמה0773137770=ימות המשיח 089493770=נחייג ונשמעותוסיף בשלוחה הראשית
enter_id=yes enter_id_type=phone login_add_val_name=yes record_name=no say_name=no -
@אA כן את זה אני יודע אבל איך נכנסים לקובץ הזה דרך האתר החדש כי אני עובד מהישן
-
@אA אוקי עכשיו בדקתי פעם ראשונה דרך החדש ועכשיו גם הבנתי בכלל למה בנו את החדש זה היה נראה כל כך מיותר אבל בטח זה גם לשרתים וכדומה טוב תודה תודה תודה!!!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות