בשליחה למייל שהשולח יוכל לשמוע לאחר ניתוק
-
@ברלינגר
ברור.
תגדיר שישלח רק אליך אבל הוא ישמע את הקובץ במערכת. -
@אA ואיך אני מגדיק הקלטה שמשתיכת לטלפון שלו?
-
-
@אA ואיך אני מגדיר שכשהוא יכנס למערכת הוא ישמע את ההודעות שהוא השאיר?
-
@ברלינגר
אתה רוצה מערכת שתשמיע רק את ההודעות האלו?
אז תגדיר את השלוחה הזו בשלוחה הראשית. -
@אA לא, אני רוצה להגדיר שלוחה שכל מי שהכניס הודעה יוכל לשמוע את ההודעות שהוא עצמו השאיר
-
@ברלינגר
למה הקו אמור לשלמש חוץ מלשלוח לך מייל? -
@אA אנשים משאירים לי הודעות להזמנות, ואני רוצה שהם גם יוכלו לשמוע את ההודעות שהם השאירו גם לאחר שהם ניתקו את השיחה והם חוזרים ומתקשרים שוב.
-
@ברלינגר
אין בעיה.
אז תגדיר את ההגדרות בשלוחה הראשית.
אא"כ יש לך עוד שלוחות שאתה רוצה שיהיו במערכת. -
@אA כן יש עוד שלוחות במערכת
-
@ברלינגר
אוקי.
אז תגדיר את זה באחת השלוחות, ותגדיר שכל ההקלטות שהוקלטו ונשלחו ישוכפלו לשלוחה הזו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות