כבר כמה ימים שהאתר החדש לא עובד לי
-
כבר כמה ימים שהאתר החדש לא עובד לי!!
זה קרה לכולם? -
@פיתה
לי זה עובד מצוין,אבל בימות ממליצים להשתמש עם האתר הישן, הגם שזה ממשק ישן בכל מקרה יותר נח להשתמש עם זה.
-
@חזקי-ראזנבערג כתב בכבר כמה ימים שהאתר החדש לא עובד לי:
בכל מקרה יותר נח להשתמש עם זה.
יותר נוח עם הישן או עם החדש?
-
@פיתה עם הישן.
-
@חזקי-ראזנבערג
גם לי יותר נוח עם הישן
אבל יש דברים שאפר לעשות רק בחדשאז אני מעדיף ששניהם יעבדו לי

בכול אופן אם זו בעיה שלי מה אני אמור לעשות?
-
@פיתה כמו למשל מה אפשר לעשות רק באתר החדש.
-
@חזקי-ראזנבערג כתב בכבר כמה ימים שהאתר החדש לא עובד לי:
@פיתה כמו למשל מה אפשר לעשות רק באתר החדש.
ליצור קבצי TXT/INI וכו'.
לבחור את שם הקובץ כשמעלים קובץ.
-
@חזקי-ראזנבערג
פלוס למה ש @sumone אמר
להקליט קבצי שמעועד כל מיני דברים שאני לא זוכר כרגע......
-
יוווווווו
סוף סןף האתר החדש עובד לי!מענין מה קרה......
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות