שליחת צינתוק בעת ניתוק במודול הקלטות
-
במודול הקלטות,
הגדרתי את ההגדרות דלהלן:
type=record
title=א
copy_record_link=/51
hard_link=yes
menu_record_options_6=record_ok_end_run_tzintuk
list_tzintuk=מנהל
hangup_insert_file=yes
hangup_send_tzintuk=yesאני רוצה שכל מי שמקליט הודעה זה ישלח לי צינתוק
והגדרתי שגם בעת ניתוק ללא הקשה על שמירה - ההקלטה תישמר
וגם הגדרתי שבעת ניתוק ישלח צינתוק
משום מה ההודעות הכן נשמרות גם בניתוק אבל אני לא מקבל צינתוק
מישהו יודע להסביר אולי לא הגדרתי משהו נכון
תודה רבה -
פוסט זה נמחק! -
@בונה-מערכות
תגדיר את זה
type=record
הקלטות
title=הקלטת עדכונים ושליחת צינתוק
הערה
say_record_menu=no
ללא שאילת להקלטה נוספת
folder_move=/3/1
ניתוב ההקלטה לשלוחה 1
record_end_run_tzintuk=yes
שליחת צינתוק בסיום ההודעה
list_tzintuk=1
הצינתוק ישלח לרשימה מספר 1
say_record_number=noואחרי ברישום לצינתוקים את
title=רישום והסרה מרשימת צינתוקים מספר 1
type=tzintuk
תפריט רישום לצינתוקים
list_tzintuk=1
עבור רשימה מס' 1
tzintuk_block_instead_of_remove=yes
יחסם במקום הסרה -
@ישראל-דיין-0 תודהרבה
אבל זה עדיין לא עובד לי
אם מקישים על אישור ושליחת צינתוק זה כן שולח אבל אם מנתקים זה רק נשמר ולא שולח
למה? -
@בונה-מערכות תן צלצול ל0583283388
עם התה רוצה אזרא -
למעשה לא הסתדרתי
אם מישהו יכול לעזור, אשמח
תודה -
הבנתי את הבעיה
חסרה לי ההגדרה:
hangup_send_tzintuk=yes
הוספתי את זה
וזה עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות