נעמי
-
היי חברים יצרתי לי מערכת תוכן
והפכתי אותה למרכזיה וירטואלית
עכשיו היגדרתיrouting_to_phone=פה שמתי מספר לניתוב routing_1800_record=yes routing_end_time=כאן היגדרתי זמן שניות שאם אין מענה עובר להשארת הודעה music_on_hold=ztomao+patiach routing_end_goto=/פה היגדרתי את מספר השלוחה של השארת הודעהעכשיו רוצה להוסיף דהשארת הודעה ירוג לאחר שיחה אם נציג
מה ההגדרה ניסתי מה שכתבו כאן בעבר בקישור הזה (https://f2.freeivr.co.il/topic/18483/דירוג-חווית-השירות-לאחר-שיחה-עם-נציג-מודול-תור-queue?_=1761668252165)
ולא היצלחתי אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי