ניתוב שיחות בירור
-
היי חברים פתכתי מערכת תוכן והפכתי אותה למרכזיה וירטואלית זה ההגדרה שסמתי
type=routing routing_to_phone=פה סמתי מספר לניתוב routing_1800_record=yes routing_end_time=כאן שמתי שאם אין מענה לאחר X שניות עובר להשארת הודעה music_on_hold=ztomao+patiach routing_end_goto=/פה שמתי את מספר השלוחה של השארת הודעהאיך עושים שאומר אתה X בתור ?
ועוד משהו
איך עושים לאחר שיחה עם נציג את דירוג השירות
ראיתי שעלו משהו בעבר לפני חודש כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/18483/דירוג-חווית-השירות-לאחר-שיחה-עם-נציג-מודול-תור-queue?_=1761668252165
אשמח לעזרא