סיכום השרשור המבולגן בנוגע לקריסה - הכל יחזור בעז"ה!!!
-
זו אינה הודעה רשמית!
לכל השואלים, שוב ושוב... שלא מסתדרים עם השרשור המבולגן...
היום בבוקר הייתה נפילת שרת רצינית במערכת.
מאז הבוקר נשמע שכל צוות הטכנאים על זה...
באיזור 6:30 בערב חלק מהמערכות חזרו...
רובם עברו איפוס, וע"פ טענת אחד המנהלים הכל ישוחזר.
בחלק מהמערכות ישנה הודעה בנושא.
לכאורה, עדיף לא לשנות או להוסיף במערכת כרגע שום דבר, כי כשהמערכת תשוחזר, הכל ימחק!
אין מה לשאול זאת שוב ושוב בראשי...
וגם אין מה להגיב כאן, או ליצור נושא חדש...
-
-
לא חזר לי הקו לה 100 רק חזר 60 אחוז יש למישהו פיתרון
-
@אלי-שרם תשלח מייל ל cs@yemot.co.il
-
@אלי-שרם כתב בסיכום השרשור המבולגן בנוגע לקריסה - הכל יחזור בעז"ה!!!:
לא חזר לי הקו לה 100 רק חזר 60 אחוז יש למישהו פיתרון
לפנות לימות.
-
תודה רבה
-
ח חכמון התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות