מה קרה לאלפון?
-
@lavitoren-הטי-ל אין צרוך לזכור,
בקישור השני יש אפשרות של המתקין האוטומטי,
שהוא מכניס בשלוחה שאתה בוחר את כל ההגדרות בלי שתעשה דבר.
אתה רק צריך לזכור את השם משתמש וסיסמא בכיד להתחבר, (את זה גוגל יכולים לשמור עבורך במנהל הסיסמאות). -
@חכמון אני בודק עכשיו שכוייח
-
@lavitoren-הטי-ל אפשר לעשות לשלוחה פנימית גם בא נגיד 3/1/1?
-
@lavitoren-הטי-ל בטח.
-
-
@חכמון כן הכנסתי ל"מספר השלוחה להתקנה ובשלוחה אני רואה שלא התשתנה כלום
-
@lavitoren-הטי-ל זה כתב שזה הותקן?
-
@lavitoren-הטי-ל אכן
-
@lavitoren-הטי-ל לי זה גם עבד עכשיו:

ואני רואה בשלוחה שזה כן הוגדר כמו שצריך.
אז תנסה שוב,
(אולי כי לא כתבת סלש לפני תחילת הנתיב). -
@חכמון אה נכון צודק ואני בודק (חרוז לא ארוז)
-
@lavitoren-הטי-ל עדיין לא עובד לי שמתי בשלוחה /3/1/1 ולא משתנה כלום בשלוחה
-
@lavitoren-הטי-ל איני יודע למה.
-
@חכמון בשלוחה זה עדיין השמועת זה מה שזה אומר
-
@יעקב-קליין לי היה אלפון כזה לפני הקריסה עם 160 אנש"ק והכל חזר לי אחרי השחזור פרפקט!
-
@מוטי-מוטי-מוטי השמות האלפון שמורות אצל המוקד החרדי ולא אצל ימות המשיח,
רק ההגדרות נמצאות בימות המשיח. -
@חכמון איפה לי זה לא הגדיר כלום בשלוחה
-
@יעקב-קליין תפתח חשבון חדש,
ותנסה הכל מההתחלה. -
@חכמון קח את ההגדרות בשלוחה. לי עובד.
type=api api_link=https://forum.amoked.com/forum/Login_Alfon.php api_add_0=ID=שם משתמש api_add_1=password=סיסמאבהצלחה.
-
@מוטי-מוטי-מוטי תתייג את @יעקב-קליין ו @lavitoren-הטי-ל לא אותי.
-
@מוטי-מוטי-מוטי כתב במה קרה לאלפון?:
@חכמון קח את ההגדרות בשלוחה. לי עובד.
type=api api_link=https://forum.amoked.com/forum/Login_Alfon.php api_add_0=ID=שם משתמש api_add_1=password=סיסמאבהצלחה.
לא כותבים שם שם משתמש, אלא את הקוד שהוא מציג לאחר ביצוע התקנה,
משהו כזה:api_add_0=ID=deddsjlfhiusjyu1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות