האם יש סיכוי להיכנס לשתי שלוחות במקביל?
-
האם יתכן להגדיר ששלוחה X תהיה הפניה גם לשלוחה Y וגם לשלוחה Z?
למשל: אם שלוחה Y היא הפנייה למספר טלפון ושלוחה Z היא הקלטה - שלוחה X תפעיל את שתיהן במקביל? -
@יעקב-יצחק לא
-
@יעקב-יצחק אי אפשר שתי שלוחות, אבל אם הבנתי נכון את מה שכתבת במשל, כלומר אם אתה רוצה להפנות לשיחה, ושבזמן ההמתנה תושמע הקלטה, זה אפשרי, יש להגדיר את ההקלטה כמוזיקה בהמתנה.
-
@יעקב-יצחק כתב בהאם יש סיכוי להיכנס לשתי שלוחות במקביל?:
האם יתכן להגדיר ששלוחה X תהיה הפניה גם לשלוחה Y וגם לשלוחה Z?
למשל: אם שלוחה Y היא הפנייה למספר טלפון ושלוחה Z היא הקלטה - שלוחה X תפעיל את שתיהן במקביל?- לא בדיוק ברור מה אתה רוצה, אבל אם אתה מתכוון ששלוחה z היא מודול "הקלטות", תוכל להשתמש במודול תור החדש בחינם, שם קיימת גם הקלטת שיחה,
- אם התכוונת ששלוחה z היא "השמעת קבצים" תוכל להשתמש במודול הנ"ל ולהחליף מוזיקת המתנה,
- אם אתה רוצה שבמהלך השיחה עצמה ממש יושמע קובץ, תוכל להשתמש במודול "חדר ועידה" כמענה אנושי, ואכמ"ל,
בהצלחה, ותעדכן.
-
@יהודה-צ-כ כתב בהאם יש סיכוי להיכנס לשתי שלוחות במקביל?:
לא בדיוק ברור מה אתה רוצה, אבל אם אתה מתכוון ששלוחה z היא מודול "הקלטות", תוכל להשתמש במודול תור החדש בחינם, שם קיימת גם הקלטת שיחה,
כן, לכך התכוונתי, ייש"כ (גם ל @חצקל-לכבוד-שאבעס)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות