מעבר לשלוחה הבאה בתור לאחר סיום ההשמעה, לא עובד במעבר משלוחה 09 לשלוחה 10
-
אני עושה כמו שמוגדר כאן שאחרי כל השמעה יעברו לשלוחה הבאה בתור,
ויש לי שלוחות עם אפסים בהתחלה,
ומשלוחה 01 הוא עובד ל-02, וכן הלאה עד שלוחה 08 ל-09,
אבל במעבר מ-09 ל-10 וכן הלאה, זה לא עובד.
לכאורה אם יוצאים מהשלוחה ונכנסים לשלוחה הבאה בתור - זוהי השלוחה הבאה בתור,
אבל זה לא עובד.
אם זה משנה - הגדרתי תפריט בחירה האם לחזור או לעבור לשלוחה הבאה.
וכן כולם אותו סוג שלוחת השמעת קבצים. -
ח חכמון סימן נושא זה כשאלה
-
@חכמון כתב במעבר לשלוחה הבאה בתור לאחר סיום ההשמעה, לא עובד במעבר משלוחה 09 לשלוחה 10:
אני עושה כמו שמוגדר כאן שאחרי כל השמעה יעברו לשלוחה הבאה בתור,
ויש לי שלוחות עם אפסים בהתחלה,
ומשלוחה 01 הוא עובד ל-02, וכן הלאה עד שלוחה 08 ל-09,
אבל במעבר מ-09 ל-10 וכן הלאה, זה לא עובד.
לכאורה אם יוצאים מהשלוחה ונכנסים לשלוחה הבאה בתור - זוהי השלוחה הבאה בתור,
אבל זה לא עובד.
אם זה משנה - הגדרתי תפריט בחירה האם לחזור או לעבור לשלוחה הבאה.
וכן כולם אותו סוג שלוחת השמעת קבצים.אולי תנסה לקרוא לשלוחה - 9, לא 09. (אגב, לא תהיה אפשרות להגיע אליה מהתפריט)
-
@יהודה-צ-כ כתב במעבר לשלוחה הבאה בתור לאחר סיום ההשמעה, לא עובד במעבר משלוחה 09 לשלוחה 10:
(אגב, לא תהיה אפשרות להגיע אליה מהתפריט)
למה שלא תהיה אפשרות?
חייבים 2 ספרות?
ואם אכן אין אפשרות - אז זה לא עוזר לי. -
@חכמון כתב במעבר לשלוחה הבאה בתור לאחר סיום ההשמעה, לא עובד במעבר משלוחה 09 לשלוחה 10:
@יהודה-צ-כ כתב במעבר לשלוחה הבאה בתור לאחר סיום ההשמעה, לא עובד במעבר משלוחה 09 לשלוחה 10:
(אגב, לא תהיה אפשרות להגיע אליה מהתפריט)
למה שלא תהיה אפשרות?
חייבים 2 ספרות?אם מוגדר לך תפריט של 2 ספרות כל השלוחות שמתחת ל 10 חייבות להיקרא 09,08, וכו', (בתפריט של 3 ספרות - 009,038, וכן הלאה.)
ואם אכן אין אפשרות - אז זה לא עוזר לי.
אולי תעשה ש 09 יעביר לא 9, וכו'.
-
@יהודה-צ-כ אבל זה עובד שמקישים רק 9 והמערכת קולטת שזה 09.
-
@יהודה-צ-כ ב"ה זה עבד.
יישר כח.
שיניתי ל9 10,
והגדרתי שינוי שמות השלוחות,
שאם מקישים 09 יעבור ל9.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות