שלוחת הרשמה לצינתוקים
-
אני צריך לפתוח הרשמה לצינתוקים אבל שההודעות יוקלטו לשלוחה הראשית,
ורק מי שרשום לרשימת צינתוקים הספציפית הזאת הוא יקבל צינתוק כי יש לי כמה רשימות צינתוקים
תודה -
@נתן-א
את זה תגדיר בשלוחה של ההרשמה לצנתוקיםtype=tzintuk list_tzintuk=שם רשימת הצינוקיםואת זה תגדיר בשלוחת הקלטות
type=record title=הקלטה לקבוצה ;לשמיעת הקלטה 1, לאישור ושליחת צנתוק 2, להקלטה מחדש 3, להמשך הקלטה 4, לאישור הקלטה ללא צנתוק 5, ליציאה 6 menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk menu_record_options_3=record_again menu_record_options_4=continue_recording menu_record_options_5=record_ok menu_record_options_6=record_cancel menu_record_options_7=noop menu_record_options_8=noop folder_move=/השלוחה שלשם ישלחו ההודעות list_tzintuk=שם רשימת הצנתוקים say_record_number=no say_record_menu=noשים לב! בשני השלוחות אתה צריך במקום שכתוב "שם רשימת הצנתוקים" לכתוב את שם רשימת הצנתוקים
-
ואיך אני מגדיר שההודעה תהיה בשלוחה הראשית מיד בכניסה לקו
-
@נתן-א כתב בשלוחת הרשמה לצינתוקים:
ואיך אני מגדיר שההודעה תהיה בשלוחה הראשית מיד בכניסה לקו
תגדיר שלוחת הקלטת הודעות מערכת, ולאחר ההקלטה יעבור לשלוחת הפעלת צינתוק ברשימה הרצוייה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות