הודעה מאת: בהקראה קולית (לא טקסט!) 🔊🎤🎙️
-
@לימוד-בתורת-מרן זה קובץ הקרה רובוטי
-
@נועם-אלימלך
לא. מה שהוקלט -
@נועם-אלימלך צודק יש לי טעות!
-
@נועם-אלימלך
עכשיו הבנתי למה כי זה הולך
מחפש בתיקית EnterIDValName.ini.
ואם אין אז מה שהוקלט
שניה -
-
תוסיף בשלוחת הקלטות
מי שלא הקליט שם שיועבר להקלטת שם;record_name=yes -
עבד תודה
-
@נועם-אלימלך אם ההגדרה
הנוספת שהבאתי
או הגדרות הקודמות של אתמול
? -
אני אגיד לך מה אני רציתי שמי שהוא הקליט שלום ל אז ישמעו את זה ומי שלא שיקח את זה מהקובץ של הקראה שזה כבר הכנסתי את ההגדרות
-
@נועם-אלימלך אז לא ענית לי
ההגדרה ששלחתי לפני 5 דק עזרה?
או שהגדרה של אתמול -
פוסט זה נמחק! -
@לימוד-בתורת-מרן כתב בהודעה מאת: בהקראה קולית (לא טקסט!)


️:@נועם-אלימלך בשלוחת השמעת קבצים
תוסיף;הפעלת השמעת פרטים לפני הקובץ say_details_message_first=yes ;הגדרת השמעה של השם בלבד say_details_message=name ;משיכת ההקלטה מתיקיית השמות (EnterIDRecord) say_details_message_say_name_by_enter_id=yesובשלוחת ההקלטוות תראה אם קיים
;חובה להפעיל זיהוי כדי שהמערכת תדע מי המקליט enter_id=yes ; הגדרת סוג הזיהוי מוגדר שמספר טלפון של המקליט enter_id_type=phone שמירת השם בפרטי הקובץ אם ההגדרה הזאת לא ;תיהיה מוגדרת בלי זה לא יקריא את השם login_add_val_name=yesותעדכן אם עבד!
זה
-
@נועם-אלימלך אבל אם אתה רוצה שבשלוחת ההקלטה מי שאין לו שם שהקליט
אז יקליט
תוסיףrecord_name=yes -
לא הבנת אותי נכון נתת לי את ההגדרה הנכונה אם הוא כבר הקליט מלפני ישמעו את ההקלטה לפני אז שזה יקח את זה מקובץ
EnterIDValName -
@נועם-אלימלך לא משנה!
הכל עובד ? -
-

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות