חברת " tele tech " מישהו מכיר??
-
יש לי קו שפתחתי בחברת " tele tech " (לפי הבנתי זה חברה שמבוססת על ימות) ואין לי בעלות על הקווים שפתחתי כדי להיכנס לאתר של ימות, וניסתי ליצור קשר עם החברה ולא כל כל הצלחתי, מישהו מכיר את החברה או שיודע אם היא פעילה עדין ואיך ניתן ליצור איתם קשר???
-
@נ.נ
דיברו ע"ז שהיא נסגרה וכל הקווים עברו לימות, אבל לא מידיעה.
מה שכן מידיעה ששלחתי לאחד העובדים שלהם מייל לפני חודש בערך עם מספרים כדי שיוסיפו אמצעי אימות והוא ענה לי במייל והשארתי לו את הקודים.
רק שעדיין לא קיבלתי תשובה חיובית ולא התווספו אמצעי האימות. -
@אA דיברתי עם ימות כמה פעמים והם אמרו לי שלא ניתן לעשות כלום בנידון וזה רק דרך החברה הנ"ל
-
-
@נ.נ
עיין כאן https://f2.freeivr.co.il/post/164008
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות