הגדרות ועידה
-
עברתי על הגדרות בסיסיות לועידה
למרות זאת לא עובד
מה לא נכון פה:
type=confbridge
conf_bridge_type=broadcaster
folder_move=/1/101/1
folder_to_play=/1/101/1
confbridge_save_record_type=heb_date
title=ועידה -
@פינחס-איילת-השחר
אתה צריך לפתוח שלוחה של הפעלת חדר הועידה -
@פיתה את ההגדרות האלו בניהול חדר וועידה?
-
@פיתה תודה רבה!
-
פ פינחס איילת השחר סימן נושא זה כשאלה
-
פ פינחס איילת השחר סימן נושא זה כנפתר
-
@פינחס-איילת-השחר
דבר ראשון אתה פותח חדר ועידה רגיל ואז אתה פותח עוד שלוחה של הפעלת חדר הועידה יש לך את כל ההגדרות כאן
מצטער על האיחור........... -
-
@פיתה כן
תודה רבה! -
@פיתה אפשר דרך ניהול להפעיל חדר ועידה.
-
@haiims
דרך האתר?
כי אם כן ממש לא!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות