ניתוב לקו אחר וחזרה לקו שלי
-
שלום רציתי לשאול האם יש אופציה לעשות ניתוב לשלוחה פנימית במערכת אחרת, אבל שיהיה אפשר לעשות שכשחוזרים אחורה לדוגמא הקשה על סולמית, זה יחזור אחורה לקו שלי,
(ואלו שלא נותבו מהקו שלי, יחזרו חזרה אחורה בתוך המערכת ההיא)
יש לי אפשרות להגדיר הגדרות בשתי המערכותתודה רבה
-
@אהרל-ה אין אפשרות ישירה...
מעבר לקו אחר גורם ל"ניתוק" הקשר עם הקו המקורי.אתה יכול להגביר בקובץ IVR בשלוחה הראשית שתמיד מקש כלשהו יחזיר לקו המקורי...
אבל אז זה גם יהיה אם לא הועברת מקו אחר...
אולי יש אפשרות דרך API -
@אהרל-ה נראה לי שאתה יכול פשוט בקו השני לעשות שלוחת ניתוב למערכת הראשונה ותעשה שבהקשה על מקש זה באמצע הודעה מגיעים לשלוחה שמעבירה לקו הראשון
בכל אופן ככה נראה לי אופציה
בהצלחה -
@מושקה זה בדיוק מה ש@אוריה-דניאלי-0 כתב
לדעתי השאלה שנשאלת ל@אהרל-ה האם אתה מנהל את הקו השני גם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות