עזרה
-
-
@לימוד-בתורת-מרן הגדרתי את זה בהגדרות מתקדמות של השלוחה הראשית (או שלא שמתי את זה במקום?)
-
@חד-גדיא שלח צילום
-
פוסט זה נמחק! -
-
תודה! ומה עכשיו? לשנות את השלוחות מ1 ל01?
-
@חד-גדיא
לא צריך , תנסה שלוחה 1 ושלוחה 11 -
@לימוד-בתורת-מרן כן אבל אם אני לוחץ 1 זה לא נותן לי
-
@חד-גדיא
מה זה עושה? -
@לימוד-בתורת-מרן חוזר עוד פעם, ברוכים הבאים לוואצפון
-
@חד-גדיא
טוב תשנה ל 01,02,93,04 -
@לימוד-בתורת-מרן ואז יצטרכו לעשות מעכשיו כל פעם 01, 02 וכו'?
-
@חד-גדיא
כן. כמודמני -
-
@לימוד-בתורת-מרן אז מה הועילו חכמים בתקנתם?
וחוץ מזה, אני משאיר הודעה ב11, וזה לא דורש קוד, וזה גם לא מעביר את זה ל12 -
@חד-גדיא תגדיר קוד בשורה 4
-
צודק יש טעות בקוד
תכתובהגדרת השלוחת כהקלטות; type=record הגדרת סיסמא; record_password=פה תכתוב את הסיסמא בספרות בלבד השלוחה אליה יקליטו; folder_move=/11 שלא יבקשו הקלטה נוספת; say_record_menu=no שלא ישמיע מספר קובץ; say_record_number=no לאין יעבור בסיום; record_end_goto=/11 -
@לימוד-בתורת-מרן איפה לכתוב את זה ב11 או ב12? (בהקלטות או בהשמעות)?
-
@חד-גדיא לא הבנתי מה הקלטות ומה שמיעת הקלטות
-
@לימוד-בתורת-מרן 11- הקלטות, 12- שמיעת ההקלטות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות