עזרה
-
@חד-גדיא
כן. כמודמני -
-
@לימוד-בתורת-מרן אז מה הועילו חכמים בתקנתם?
וחוץ מזה, אני משאיר הודעה ב11, וזה לא דורש קוד, וזה גם לא מעביר את זה ל12 -
@חד-גדיא תגדיר קוד בשורה 4
-
צודק יש טעות בקוד
תכתובהגדרת השלוחת כהקלטות; type=record הגדרת סיסמא; record_password=פה תכתוב את הסיסמא בספרות בלבד השלוחה אליה יקליטו; folder_move=/11 שלא יבקשו הקלטה נוספת; say_record_menu=no שלא ישמיע מספר קובץ; say_record_number=no לאין יעבור בסיום; record_end_goto=/11 -
@לימוד-בתורת-מרן איפה לכתוב את זה ב11 או ב12? (בהקלטות או בהשמעות)?
-
@חד-גדיא לא הבנתי מה הקלטות ומה שמיעת הקלטות
-
@לימוד-בתורת-מרן 11- הקלטות, 12- שמיעת ההקלטות
-
@חד-גדיא בשלוחה של ההקלטות .תכתוב
הגדרת השלוחת כהקלטות; type=record הגדרת סיסמא; record_password=פה תכתוב את הסיסמא בספרות בלבד השלוחה אליה יקליטו; folder_move=/12 שלא יבקשו הקלטה נוספת; say_record_menu=no שלא ישמיע מספר קובץ; say_record_number=no לאין יעבור בסיום; record_end_goto=/12זה ההקלטות ובשמיעת ההקלטות תגדיר כהשמעת קבצים
-
@לימוד-בתורת-מרן הוא אומר לי השלוחה אליה נסיתם לעבור אינה מופעלת עקב חוסר בהגדרות
-
@חד-גדיא בהקלטות
type=record record_password=פה תכתוב את הסיסמא בספרות בלבד folder_move=/12 say_record_menu=no say_record_number=no record_end_goto=/12מחקתי את העברית תבדוק עכשיו
-
צריך לכתוב בהגדרות מתקדמות משהו בשלוחה 12?
-
@חד-גדיא
כן תגדיר כהשמעת קבצים -
שלוחה 11 פועלת, אבל שלוחה 12 לא פועלת
-
-
@חד-גדיא
מה אומר ב 12 -
@לימוד-בתורת-מרן הבעיה ב12, שלוחת שמיעת הקבצים, לא כתוב לה בהגדרות מתקדמות כלום
-
@חד-גדיא
תגדירtype=playfile -
-
11 עובד מצוין, יש סיסמא, אפשר להקליט, אבל אם אני לוחץ 12 בהתחלה זה לא עובד כלל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות