עזרה
-
@חד-גדיא
או שתעתיק ותעלה פה -
@אA type=record
title=01;לשמיעת הקלטה 1, לאישור ושליחת צנתוק 2, להקלטה מחדש 3, להמשך הקלטה 4, לאישור הקלטה ללא צנתוק 5, ליציאה 6
menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk
menu_record_options_3=record_again
menu_record_options_4=continue_recording
menu_record_options_5=record_ok
menu_record_options_6=record_cancel
menu_record_options_7=noop
menu_record_options_8=noop
folder_move=/1
list_tzintuk=members
say_record_number=no
say_record_menu=no;הגדרות פילטר
;go_to_from_tzintuk=yes
check_list_tzintuk=admins
go_to_from_tzintuk_found=in_extension
go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
go_to_from_tzintuk_not_found=1 -
@חד-גדיא
ממש מוזר.
תעלה את ההגדרות של שלוחה 1 -
@אA type=playfile
title=הודעות חברי הקבוצה
say_details_message=date,time,name,phone
admin_options_delete_file_by_phone_record=no -
@חד-גדיא
לא ברור.
תנסה להחליף את השורה ה11 בשלוחה 2
בfolder_move=/1
(זו אותה ההגדרה אבל אולי אם תמחק ותוסיף זה יתאפס. -
@אA כלומר איך זה אמור להיראות?
-
@חד-גדיא
תחפש ברשימת ההגדרות את ההגדרה הזו ופשוט תחליף בהגדרה שהבאתי.(כלומר תמחק ותדביק שוב) -
-
@לימוד-בתורת-מרן 100% אבל מה התקלה
-
זה עושה לי שלוחה "02 (01) הקלטות"
מה זה 02 -01? -
ניסיתי לאפס אז מחקתי את השלוחה, ועכשיו המערכת לא נותנת לי לעשות את זה שוב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות