הגדרת שלוחות פשוטה למערכת
-
@שואל-שאלה פתחתי 2 שלוחות פנימי מדוע 3 ?
-
@yys
שלוחה 13 זה לא טוב.
תעשה שלוחה 1 תפריט.
ואז תלחץ מקש ימני הוספת שלוחה.
ואז תוסיף נניח שלוחה 3 -
@yys כתב בהגדרת שלוחות פשוטה למערכת:
איך שאני מבין זה נקרא
שלוחה 1 תפריט
שלוחה 11 השמעת קבצים
שלוחה 12 הקלטות
שלוחה 2 תפריט
שלוחה 21 השמעת קבצים
שלוחה 22 הקלטות
שלוחה 3 תפריט
שלוחה 31 השמעת קבצים
שלוחה 32 הקלטותזה לא נקרא כך מכיון שזה שלוחה בתוך שלוחה שמוגדרת כתפריט ולא בתור שלוחה '11'
-
@yys
סליחה טעות שלי
אז תוסיף 2' -
@yys
עד כאן הגדרת? -
@שואל-שאלה כן,
הטעות שלי היתה לעשות שלוחה 12 וכו... -
@yys
כן, כי ליצור שלוחה 12 המערכת מחשבת את זה כשלוחה בפני עצמה ולא כשלוחה בתוך שלוחה -
@שואל-שאלה מה עכשיו ?
אני שם לב שכעת אני מחייג למערכת אחרי כל הקשה הוא אומר לי אנא הקישו את המספר האישי, מה הכוונה ? -
@yys
מה הכונה אחרי כל הקשה? אחרי שאתה מקיש 1 לדוגמא? -
@שואל-שאלה כן
-
@yys
השלוחה מוגדרת כתפריט? -
@שואל-שאלה כן
-
@yys
תנסה להעלות קובץ שמע M1000 לשלוחה ותבדוק האם עדין שומעים זאת? -
@yys
האם זה מה שאתה רוצה להגדיר?
שלוחה 1 ובתוכה
שלוחה 1 הודעות
שלוחה 2 הקלטות עם קוד - צינתוק מהמספר הראשי
שלוחה 2 ובתוכה
שלוחה 1 הודעות
שלוחה 2 הקלטות ללא קוד - צינתוק מהמספר המשני
שלוחה 3 ובתוכה
שלוחה 1 הודעות ללא קוד - וללא צינתוק -
@שואל-שאלה בדיוק כך.
-
@yys
אוקי, בכל אופן אתה מנסה כרגע להעלות קובץ שמע? -
ההודעות שמוקלטות בשלוחה 1 - 2 שיושמעו בשלוחה 1- 1 וכן הלאה
-
העליתי את אותו הקובץ שיש בשלוחה הראשית ועדיין כך
-
מה אומר ?
-
@yys
מענין למה זה קורה
אולי תעלה צילום מסך רק של השלוחה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות