הגדרת שלוחות פשוטה למערכת
-
@yys
לא זה
אלא בצילום מסך אתה רואה כמו קובץ הגדרות שנקרא בשם ext.ini?
תיכנס אליו ותצלם לי את זה -
@yys
אתה רוצה שאני יגדיר לך את כל השלוחות? -
@שואל-שאלה כן

-
@yys
אז יש לך 2' אופציות- שאני יכין לך את כל ההגדרות מסודר וישלח לך אותם ואתה תוסיף לשלוחות
- שאני יכנס למערכת ע"י מספר מערכת וסיסמה ואגדיר זאת - זה יקח יותר מהר
מה אתה בוחר?
-
פוסט זה נמחק! -
@yys
אני לא מצליח להתחבר
תבדוק האם זה המספרים -
@שואל-שאלה בוודאות.
-
@yys
הצלחתי להתחבר -
@שואל-שאלה נייד שלי מופיע שטלפון בפנים, תודה.
-
@yys
ככה קיבלת את המערכת מימות המשיח שכל השלוחות שמיעת קבצים
או שהגדרת משהו? -
@yys
איפה? -
@yys
ברוך השם הגדרתי לך את הכל במערכת
אבל הבנתי ממך שאתה צריך להעתיק את כל ההגדרות לקו הפעיל
אז הכנתי לך משהו קטן
שלוחה 1 ושלוחה 2 ושלוחה 3
הגדרת השלוחה שאותם אתה מכניס בקובץ ההגדרות ext.ini של השלוחה
וכמובן שתעלה קובץ שמע בשם M1000 שזה תפריט השלוחהtype=menu title=כאן תכתוב את שם השלוחהעכשיו נתיחס לתוכן כל שלוחה בפני עצמה
שלוחה 1
ובתוכה שתי שלוחות
שלוחה 1 - השמעת קבצים - הגדרות לקובץ ext.initype=playfile title=כאן תכתוב את שם השלוחהשלוחה 2 - הקלטות עם קוד וצינתוק מהמספר הראשי - הגדרות לקובץ ext.ini
type=record title=כאן תכתוב את שם השלוחה password=כאן תכתוב את הקוד folder_move=/1/1 - השלוחה לשמירת ההקלטה record_end_run_tzintuk=yes - צינתוק מהמספר הראשי list_tzintuk=כאן תכתוב את הרשימה שאליה ישלח הצינתוקיםשלוחה 2
ובתוכה שתי שלוחות
שלוחה 1 השמעת קבצים - הגדרות לקובץ ext.initype=playfile title=כאן תכתוב את שם השלוחהשלוחה 2 הקלטות ללא קוד וצינתוק מהמספר המשני - הגדרות לקובץ ext.ini
type=record title=כאן תכתוב את שם השלוחה folder_move=/2/1 - השלוחה לשמירת ההקלטה tzintuk_your_id=כאן תכתוב את המספר המשני list_tzintuk=כאן תכתוב את הרשימה שאליה ישלח הצינתוקיםשלוחה 3
ובתוכה שתי שלוחות
שלוחה 1 השמעת קבצים - הגדרות לקובץ ext.initype=playfile title=כאן תכתוב את שם השלוחהשלוחה 2 הקלטות ללא קוד וללא צינתוק - הגדרות לקובץ ext.ini
type=record title=כאן תכתוב את שם השלוחה folder_move=/3/1 - השלוחה לשמירת ההקלטהשמחתי לעזור
והרבה הצלחה! -
@yys
סתם כך תראה בצילום שהבאת את השורה הזאתefter_id_password=yesוכנראה שלכן הוא ביקש ממך מספר אישי.
-
@שואל-שאלה תודה רבה רבה אין מילים הכל עובד לי בצורה מדהימה.




-
@yys
בשמחה רבה
שמחתי לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות