תגובות: הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית חדשה - מדריך מסכם
-
@אA
את ההגדרה הזו לא עשיתי, אני ישאל שם אם הם הצליחו.
חכה. -
אם יש מישהו שיכול לבקש שיפתחו אשמח מאוד.
אני לא יכול.
https://kavim12345.flarum.cloud/ -
@אA כתב בתגובות: הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית חדשה - מדריך מסכם:
אם יש מישהו שיכול לבקש שיפתחו אשמח מאוד.
ביקשתי
לגבי השמעת הודעה אישית חדשה, איזה נתיב אמור להיות בתפריט ראשי?
-
@565906
הנתיב של שלוחת ההקלטה -
@אA כולל -id ?
-
@565906
כן, אבל לפניו ואז - ואז id -
@אA כתב בתגובות: הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית חדשה - מדריך מסכם:
אם יש מישהו שיכול לבקש שיפתחו אשמח מאוד.
אני לא יכול.
https://kavim12345.flarum.cloud/מה זה האתר הזה?
-
@פלפל-שחור כתב בתגובות: הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית חדשה - מדריך מסכם:
פורום המערכות.
גם אני שאלתי וזו התשובה.
@ פלפל-שחור אומר ששלח לבדיקה בנטפרי. -
@אA
אני לא שלחתי לבדיקה בנטפרי,
אני בכלל באתרוג.
למה שלא תשלח את זה אתה? -
@פלפל-שחור
אני כרגע לא יכול.
אז אשמח שמי שכן יוכל אם יוכל לשלוח.
@פלפל-שחור תודה -
@אA
תקין?התראה על הודעה אישית menu_check_playfile_message=yes יבדוק תיקייה אישית במקום האיקס יש לרשום את השלוחה שבה משאירים את ההודעה האישית menu_check_playfile_message_1=/6/2-id ישמיע רק שיש הודעה אישית חדשה בלי הכמות והשלוחה menu_check_playfile_message_1_say_new_only=yes -
@565906
כן -
@אA ולא משמיע לי את ההודעה...
-
@565906
בכניסה למערכת? -
@אA נכון!!
-
@565906
מה שם ההודעה בשלוחה הראשית? -
@אA M2595
-
@565906
ממש מוזר.
אצלי עובד מצויין, וגם בבדיקה בפורום אלו ההגדרות שנצרכות... -
@אA בדקת אצליך באמת?
איזו הגדרה יכול להיות שעוצרת את זה? -
@אA אשמח לדעת אם המודול שמתקשר למאזין עובד...
ואם כן מאיזה זיהוי זה יוצא...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות