שלוחת איפוס תהילים
-
האם יש כזה דבר שלוחה לאיפוס חלוקת תהילים?
-
@כבוד-הרב
תיכנס להגדרות ותמחוק את השורה של איפה זה אוחז עכשיו
ואז זה אמור להתחיל מהתחלה
זה אמור לעבוד
אפשר גם להקפיץ את זה למשל אם כתוב 2 72 אתה יכול לשנות ל 4 100 ואז יגיד שחולק כבר 4 ספרי תהילים וימשיך מפרק קכמו כן אתה יכול להעתיק את ההגדרות (חוץ מהשורה של איפה זה אוחז) ולמחוק את השלוחה ולפתוח מחדש שלוחה חדשה ולהדביק את ההגדרות שוב
אז זה כמו שלוחה חדשה לגמרי -
-
@מוטלה אבל אני לא רוצה למחוק השלוחה של התהילים רק לאפס מחדש!
-
@כבוד-הרב לכן אמרתי לך שתכתוב את הקובץ ini שבו נרשם כמויות התהילים שחולקו ולא את הקובץ ext שבשלוחה...
-
@כבוד-הרב
אצלי יש באג במודול הזה שיכול לעזור לך
זה מתאפס אצלי לבד מפעם לפעם
(נראה לי שאם מישהו לוחץ כוכבית וסולמית זה מתאפס)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות