השמעת זמני תפילות בטלפון אטו' מהצג החכם
-
@eli3434 כתב בהשמעת זמני תפילות בטלפון אטו' מהצג החכם:
לא את זה
צריך את clIDלא רואה כזה דבר.
זה מה שהיה ברשיונות:Local: A01E0B112F71 Web: D0C637BA8EE2 A01E0B113133 A01E0B112F71 0911 ואז: D0C637BA8EE2 A01E0B113133 A01E0B112F71 u2s3el210-01-010100 וגם: OK customer MacArr(J)A01E0B112F71 -
@eli3434
שלחתי לך מייל.
אשמח אם תוכל להגיב לי. -
@eli3434
אפשר ליצור איתך קשר? -
@אA כן בשמחה
-
@eli3434
רק מה המייל?
ניסיתי לשלוח לשם שלך אבל לא היתה תגובה. -
@אA אין לי מייל בשם הזה...
תנסה לכתוב איך להשיג אותך ואשתדל לשלוח לך לשם מייל -
-
@eli3434
שלחתי לך מייל -
@eli3434 כתב בהשמעת זמני תפילות בטלפון אטו' מהצג החכם:
אשתדל לשלוח לך לשם מייל
אשמח ג"כ אם תוכל ליצור עמי קשר בדחיפות כאן
בתודה מראש... -
@565906 לא הבנתי איך עושים את זה .
למישהו יש קובץ קיים שהוא יכול לשתף אותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות