בקבלת נתונים איך עושים שבטבלה יהיה רשום שם
-
הזיהוי אצלי הוא מת.ז. ומופיע לי בקובץ רק הת.ז. בלי השם
איך אני יכול לעשות שיהיה רשום לי את הם (השמות קיימים במערכת) -
-
-
@מוטלה
מה ההגדרה שישלח מייל ללקוח כמו ששולח פקס (כמובן שהקובץ נמצא במערכת) -
@אור-האורות מה אתה מתכוון?
-
@מוטלה
כמו שיש מודל של שליחת פקס ללקוח דהיינו שאני שם קובץ פי די אף בשלוחה והלקוח רושם את הפקס ומקבל את הקובץ ככה אני חושב שיש במייל ואני לא מוצא את ההגדרה כלומר שהלקוח יקיש את המייל שלו ויקבל את הקובץ שיש במערכת -
@אור-האורות אין את זה לימות המשיח. אולי דרך api...
תתייג את @יוסל-ה ה או @קווים נראה לי שיש להם כזה דבר בתשלום. -
@מוטלה
תייגת אותם כבר בא נראה מה הם יגיבו -
@אור-האורות אני רואה שהוא כתב כאן שיש לו את זה, הוא הוסיף שם מייל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות