עזרה דחופה
-
@שואל-שאלה סליחה על הבורות
איזה קובץ הוא קובץ ההגדרות
אתה בטח לא מתכוין להגדרות מתקדמות -
@אבי-היקר
כנס לאתר החדש
בתוך השלוחה יש קובץ הגדרות ext.ini

-
type=playfile
title=שיעור פתיחה
log_playback_play_stop=yes
folder_play=02/01
order=oldest
playfile_last_position=1
control_play*=last
אלו ההגדרות שנמצאות בתוך שלוחה 01/02
וזה מתנתק כשאני נכנס לזה מה לא תקין בזה -
-
@אבי-היקר
מאיפה הבאת את כל ההגדרות הללו? -
האמת שלא זוכר
ניסיתי ליצור משהו שדומה לדבר שיש לי בקו ישן אולי זה משם -
@אבי-היקר
אתה פשוט רוצה לשלוח לי מייל עם מספר מערכת וסיסמה?
זה יקדם את זה יותר מהר -
תודה בבבה
-
@אבי-היקר
אני מנסה להתקשר ולא מצליח -
פוסט זה נמחק! -
@שואל-שאלה יש מניעות שיבושים
-
שלחתי במייל
-
אשמח שתחייג אלי גם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות