פרוייקט לזיכוי ברבים ברכת המזון להאזנה בנסיעות
-
אני עובד על מיזם חדשני של ברכת המזון להאזנה בנסיעות יש לי משהו שהקליט קריינות של ברכת המזון
וזה יעבוד בצורה שאדם מתקשר יאמר לו ברוכים הבאים לברכת המזון ההשמעה תחל בעוד 3 שניות לתפריט הוראות הקישו אחת ששם יהיו שלוחת כלומר אדם בנסיעה מפעיל חיוג מקוצר וללא הקשות הוא שומע ישר ברכת המזון
ופעם הראשונה שאדם מתקשר הוא יגדיר לעצמו באיזה נוסח הוא רוצה עדות המזרח\ספרד\אשכנז
ואני רוצה שהשמעה של ברכת המזון תעבוד על פי לוח עברי זאת אומרת שביום חול רגיל ישמיע ברכת המזון רגילה ללא הוספות בראש חודש ישמיע ברכת המזון עם יעלה ויבוא בחול המועד סוכות ישמיע עם יעלה ויבוא של סוכות בחנוכה ישמיע בתוספת על הניסים כלומר ישמיע את הברכת המזון הרלוונטית לאותו היום
אם מישהו יוכל להדריך איך אני עושה את זה בצורה פשוטה אשמח מאוד זה פשוט חינמי ומיועד לזיכוי הרבים -
@iia9352972 כל הכבוד לך! אשריך! אולי תוסיף גם נוסח האריז"ל...
-
בגדול זה ההגדרות:
type=access_filter מעבר בראשי חודשים: access_filter_1=h.*.*.01-01.*.*.none.* access_filter_2=h.*.*.30-30.*.*.none.* שיעבור ל access_filter_1_yes_goto=/1 access_filter_2_yes_goto=/1 מעבר בחנוכה: access_filter_3=h.*.*.*.chanukah-chanukah.*.none.* access_filter_3_yes_goto=/2 מעבר בחול המועד סוכות: access_filter_4=h.*.*.15-22.01-01.*.none.* access_filter_4_yes_goto=/3 מעבר בחול המועד פסח: access_filter_5=h.*.*.15-22.07-07.*.none.* access_filter_5_yes_goto=/4 מעבר בשאר הימים: access_filter_no_goto=/5 -
@יהודה-צ.-כ.
הכי טוב שישתמש בשלוחות השמעת קבצים עם השתקת M1005 M1006, ולא צריך את כל ברכת המזון הרבה פעמים אלא מעבר בין השלוחות כמו שהצעת, רק על ההשמעה הספציפית -
אל תשכח שממילא יצטרכו לומר את הברכה במלואה, אתה לא יכול לעשות הקלטה של יעלה ויבוא בנפרד, כיוון שיש שם שם-השם, (זכרנו ה' אלוקינו בו לטובה... וכו') אז כדאי כבר לעשות הקלטות שונות לגמרי, וזהו.
-
@יהודה-צ.-כ.
אוקי. תלוי איך הוא מקליט. אולי בלי שמות?
כרצונו. @iia9352972 -
@יהודה-צ.-כ.
תודה רבה אם תוכל להסביר מה בדיוק ההגדרות שעשית שם ומה זה התאריכים במספרים זה לועזי או עברי -
@iia9352972 אם אפשר את המספר אשמח
תודה רבה -
@ש-פ
אני יפרסם את המספר בעזרת השם כשהמערכת תהיה פעילה אני מקווה בתוך שבועיים -
@iia9352972 תודה רבה
תזכה למצוות!!! -
@ש-פ גם אני אשמח
תודה רבה
תזכה למצות -
שלום לכל אלו המצפים לברכת המזון אני מקווה שזה יוכל לעבוד אך יש תקלה אם יש מי שיוכל לעזור אשמח
אז כך הגדרתי : זה פילטר לפי ימים בשנה שכך שמאזין שמתקשר בסתם יום ישמיע ברכת המזון של כל יום ואם יתקשר בר"ח ישמיע עם יעלה ויבוא ואם בחנוכה עם על הניסים וכו' וכו' אך היום ראש חודש וברכת המזון לא עובר להשמעה של ראש חודש:access_filter_no_goto=/9/1/1
זה ההגדרה לכל ימות השנה שיעבור לשלוחה 9.1.1access_filter_1=h...01-01...none.*
access_filter_2=h...30-30...none.*access_filter_1_yes_goto=/9/1/2
access_filter_2_yes_goto=/9/1/2
זה ההגדרה שהגדרתי לראש חודש שמעביר לשלוחה ששם מושמעת ברכמ"ז עם יעלה ויבוא אך הבעיה שזה לא מעביר לשלוחה אלא משאיר בשלוחה של כל ימות השנהaccess_filter_3=h....chanukah-chanukah..none.*
access_filter_3_yes_goto=/9/1/5
זה על חנוכהaccess_filter_4=h...15-22.01-01..none.
access_filter_4_yes_goto=/9/1/4
זה סוכותaccess_filter_5=h...15-22.07-07..none.
access_filter_5_yes_goto=/9/1/3
זה פסחaccess_filter_6=h...14-15.06-06..none.
access_filter_6_yes_goto=/9/1/6
זה פוריםaccess_filter_7=h...01-01.04-04..none.
access_filter_8=h...30-30.03-03..none.access_filter_7_yes_goto=/9/1/7
access_filter_8_yes_goto=/9/1/7
זה ר"ח טבת גם יעלה ויבוא וגם על הניסיםאז אם מישהו יודע למה לא מעביר לשלוחה של ראש חודש ומדוע זה נשאר על שלוחה של כל השנה אשמח לתשובה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות