דו"ח שיחות נכנסות
-
אני לא מצליח לפתוח את הקובץ LogFolderEnterExit מה LOG כיון שהוא מידי גדול איך ניתן להגדיר שיצור לי קובץץ חדש כל שבוע ולא כל חודש?
-
הורדת את זה כך?

יכול להיות שזה יקל על המחשב, לא בטוח. -
@ארז-אב אקסל מוגבל ל מיליון שורות יש תוכנות אחרות שיכולות להציג את זה אני לא זוכר שמות כרגע אבל כתבו על זה בפורום
-
@שלמה-גולד זה מה שהוא כותב לי
{"responseStatus":"Exception","exceptionClass":"Error","message":"File is too big!","file":"ymgrRenderEngine.ym","Line":"176:19","yALogsVersion":"4.4.18"} -
@שלוחה-404 זה לא שאקסל לא יכול להציג הוא בכלל לא נותן להוריד אותו
-
@ארז-אב איך ניסית להוריד אם API או דרך הכפתור המובנה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות