בקרוב: מערכת להשמעת זמני התפילות בבית הכנסת שלכם
-
@אA נכון אבל זה יסרבל את כל העניין כי אז כל אחד צריך להביא מפתח API לגימיני וטוקן למערכת
-
@שלוחה-404
ואיך יתקינו את השלוחה במערכת?
דרך שיטס לא?
אז ששם גם יכניסו טוקן. -
@אA אני יעשה הגדרות להעתקה
בגדול שלוחה API כל אחד יגדיר לעמו מהירות הקראה וקול
ויצטרך לשלוח את המזהה שלו שידע מאיזה בית הכנסת להשמיע -
@שלוחה-404
ואיפה יעלו את הזמנים? -
@אA לא יעלו זה ישמיע ישר מהשרת הקראת הודעות ו READ
-
@שלוחה-404
אבל כל ביכנ"ס איפה יעדכן את הזמנים שלו? -
@אA בטופס שיש בספוילר למעלה
-
@שלוחה-404
ומה הבעיה להכניס שם את הטוקן? -
@אA כרגע אין צורך
יש אנשים שלא אוהבית לתת את הטוקן שלהם ככה זה עובד לכולם בלי לתת כלום -
@שלוחה-404
טעות שלי.
התכוונתי למפתח של גימיני או קלוד -
@אA השמעת קבצים זה רק להעלות קבצים למערכת ואז זה לא יעבוד על זמנים עכשיו
אם היה דרך להשמיע קבצים מהשרת שלי זה היה יותר אפקטיבי
אני לא יודע עד כמה גרוע הTTS של ימות -
@שלוחה-404
למה באמת לא תשמיע מהשרת? -
@אA מה להשמיע ?
קובץ שמע יש דרך ?
TTS זה מה שאני מתכוון לעשות כרגע אבל המנוע של ימות לא הכי איכותי -
@שלוחה-404
יש אפשרות שהשרת עצמו ישמיע למאזין את התשובה. -
@אA קובץ שמע ? איך
-
@שלוחה-404
לא קובץ שמע.
את הנתונים שהוא מקבל. -
@אA נכון אבל זה מבוסס TTS של ימות והוא ממש לא איכותי כרגע אני ישתמש בו אחרי זה אולי יהיה שדרוג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות