האם יש אפשרות שבקובץ דוחות שאני מוריד משלוחה מסוימת היה כתוב שם שאני מגדיר?
-
@אA מה זה אומר?
-
@החברמן
מה שם הקובץ של הדוחות? -
@אA לא הבנתי.
-
@החברמן
אתה רוצה שהקובץ של הדוח על הנוכחות יהיה כשם המאזין? -
@אA כן.
תודה. -
@החברמן
מה השם של הקובץ אותו אתה מוריד היום כדי לצפות בדוחות? -
@אA זה-TimeKeeperTotalAll (1)
-
@החברמן
לכל מאזין יש שלוחה נפרדת? -
@אA כן
תודה -
@החברמן
תכניס בכל שלוחה כזו קובץ ini בשם TimeKeeperLogAll ובתוכו את הטקסט הבא, כשבשורה הראשונה את שם המשתמשTimeKeeperLogAll=שם המשתמש Folder=שלוחה DID=מערכת IdType=סוג זיהוי EnterId=מספר זיהוי teudat_zehut=תעודת זהות phone=טלפון ID=זיהוי ValName=שם Phone=טלפון Date=תאריך Time=שעה HebrewDate=תאריך עברי Time=שעה Log=פעולה Entry=כניסה Exit=יציאה HebrewDate=תאריך עברי ExitLate=דיווח מאוחר ExitLateHebrew=דיווח מאוחר עברי -
@החברמן
רק להבהרה.
השם יהיה כתוב בתוך הקובץ בתור כותרת. לא שירד בשם הזה. -
@אA כן תודה, איזה קובץ-מסמך טקסט חדש?
-
@החברמן
לא. במערכת הטלפונית בשלוחה של השעון נוכחות. -
@אA כן. אבל איזה סוג קובץ?
-
@החברמן
קובץ ini -
@אA איפה יש את הקובץ זה מסמך טקסט ?
-
סליחה אבל אני חדש ולא מבין מה זה הקובץ ini
סליחה. -

זה? -
ה החברמן סימן נושא זה כשאלה
-
ה החברמן סימן נושא זה כנפתר
-
@אA תודה וסליחה הבנתי!
תגיד מה צריך לכתוב רק "שם משתמש" -
@החברמן
הכל טוב.
במקום השם משתמש לכתוב את השם.
ולעלות את כל הטקסט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות